جشنواره تابستانی قشم/30 هزار نفر از جشنواره تابستانی قشم استقبال کردند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24809
ساعت 14:10 شنبه 4 شهريور 1391
معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم گفت: استقبال گردشگران و ساکنان بزرگترين جزيره خليج فارس از دهمين جشنواره تابستانه قشم پرشور و قابل تحسين است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام علي ملانوري با بيان اين مطلب افزود: طي هفته نخست برپايي اين جشنواره (29 مرداد تا 3 شهريور) افزون بر 30 هزار نفر از دوستداران برنامه هاي فرهنگي از دهمين جشنواره تابستانه قشم استقبال كردند.
وي اهداف اصلي دهمين جشنواره تابستانه قشم را ترويج برنامه هاي فرهنگي، معرفي پتانسيل هاي مهم صنعتي، گردشگري و تجاري قشم و نيز فراهم كردن فضايي شاد و مفرح براي مردم اين منطقه ذکر کرد.
مدير ويژه فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد قشم با اشاره به بخش ويژه اين جشنواره و معرفي چهره هاي فرهنگي و محلي جزيره قشم بيان داشت: طي هفته اول برپايي اين جشنوراه شماري از چهره هاي فرهيخته جزيره قشم از جمله خانم فاطمه دژگاني محقق قشمي و نویسنده کتاب تاریخی، فرهنگي "قشم نگيني بر خليج فارس" در اين جشنواره حضور يافتند.
وي ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم در این جشنواره آمادگي خود را براي چاپ دو اثر جديد اين نويسنده اعلام كرده است.
ملانوري همچنين استقبال گسترده و وسیع هموطنان داخل و خارج از کشور جهت شرکت در مسابقه پیامکی جشنواره را یکی از نقاط عطف این برنامه خواند و افزود : برندگان اين مسابقه عمدتا از هموطنان سراسر کشور و همچنین مهمانان و گردشگراني هستند كه نقاط مختلف جزيره زيباي قشم را بازدید کرده و با ارسال جمله ای زیبا در وصف جزیره قشم در این مسابقه حضور یافتند.
دهمين جشنواره تابستانه قشم با حمايت مالي مجتمع هاي عظيم گلدن سيتي، سيتي سنتر و تاپ آيلند قشم به عنوان حامیان جشنواره و با نظارت سازمان منطقه آزاد و شركت سرمايه گذاري و توسعه قشم از 28 مرداد ماه تا پايان شهريور ماه در شهر قشم داير است

شناسه خبری: 24809

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو