آغاز به کار اولین دفتر خدمات زیارتی در منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24670
ساعت 13:19 يکشنبه 1 مرداد 1391
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت،اولین دفتر خدمات زیارتی در منطقه آزاد ارس شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عادل نجف زاده گفت: شرکت خدمات زیارتی مهربان سیر ارس به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات حج و عتبات عالیات در منطقه آزاد ارس شروع بکار کرد.
نجف زاده با اعلام این خبر افزود: وجود این دفاتر با توجه به سفر گردشگران مذهبی کشورهای همسایه از طریق مرز نخجوان به اماکن مقدس زیارتی از اهمیت ویژه ای جهت ارائه تسهیلات گردشگری برخوردار بوده و نیز مردم برای عزیمت به اماکن زیارتی خارج از کشور با اطمینان خاطر در این دفاتر ثبت نام می نمایند.
نجف زاده ضمن قدردانی از سازمان حج و زیارت برای اعطاء این مجوز گفت: دفاتر زیارتی مکمل صنعت گردشگری بوده و می توانند در ترویج فرهنگ زیارت و تامین نیازهای زائران نقش بسزایی را ایفا نمایند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس افزود: با توجه به نیاز مبرم بر آن شدیم تا اولین دفتر خدمات زیارتی را در این منطقه ایجاد و ضمن تامین نیاز این منطقه نسبت به تامین برنامه زیارتی مسلمانان کشورهای همجوار از قبیل آذربایجان، گرجستان و جمهوری خود مختار نخجوان نیز قدم هایی را برداریم.

شناسه خبری: 24670

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو