توسعه گردشگری چابهاربا ایجاد وبلاگ و فضای مجازی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24652
ساعت 13:45 جمعه 30 تير 1391
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دسترسی چابهار به آبهای آزاد و وجود پتانسیل های ورزش های آبی بسیار بالا برای رشد توسعه هم از نظر استراتژیک ،ترانزیتی و گردشگری ایجاد وبلاگ و فضای مجازی می تواند در کشش جذب توریست نقشی بسیار حیاتی و موثر داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مجید منصوری نماینده مردم شهرستان لنجان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در سفر مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و به دعوت نمایندگان طی بازدیدی از چابهار گفت: با توجه به دسترسی چابهار به آب های آزاد و وجود پتانسیل های ورزش های آبی بسیار بالا برای رشد توسعه شهری ایجاد وبلاگ و فضای مجازی می تواند نقش به سزایی درجذب توریست داشته باشد.
وی افزود: مردم شهر چابهار باید بر روی این مسئله کار کنند با ایجاد وبلاگ و فضای مجازی بتوانند در جذب توریست فعالیت بیشتری داشته باشند. مسئولان منطقه آزاد نیز باید امکانات بوجود بیاورند که تردد بیشتری به اینجا شود و این خواه ناخواه باعث آمدن امکانات و رونق خواهد شد.
وی همچنین در ادامه گفت: چابهار بجز آن که شاهرگ حیاتی بسیار مهمی است با آوردن توریسم ، تعدد حرکت بیشتر و باعث افزایش امنیت می شود.
منصوری در دسترس بودن دریا، ساحل زیبا و بکر و پتانسیل ورزش های آبی را یک مزیت ویژه خواند و اضافه کرد: با توجه به وجود بندر و دریا و امکانات جانبی و نیز استفاده از فعالیت های تبلیغی برای جذب گردشگر دریایی در کنار تشویق ها و حمایت های دولت این صنعت در چابهار رونق بیشتری خواهد داشت.
وی همچنین از مسئولان شهرستان های استان و منطقه آزاد برای توسعه صنعت گردشگری خواست با تشویق و ترغیب سرمایه گذاران و اختصاص بودجه مناسب در این زمینه قوی تر عمل کنند.
گفتنی است مجید منصوری با اظهار این که همه دولت ها از ابتدا تاکنون جهت توسعه و منابع کشور کار کرده اند گفت: همه دولت ها تلاش کردند برای ایجاد رفاه مردم پس انتظار است هرچه جلوتر می رویم توان بیشتری بکار بریم و باید کشور را به جایگاه والایی برسانیم.
 

شناسه خبری: 24652

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو