جاذبه هاي قشم در نمايشگاه بين المللي گردشگري شيراز معرفي شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24598
ساعت 17:08 دوشنبه 19 تير 1391
مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جاذبه هاي بينظير گردشگري اين منطقه در نمايشگاه بين المللي گردشگري شيراز معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حميد اميني افزود: مسئولان غرفه قشم پكيج كاملي از جاذبه هاي بي نظير گردشگري اين جزيره را در كنار نحوه آموزش و نيز جذب سرمايه گذار و شرايط ورزش غواصي قشم را در نمايشگاه چهار روزه شيراز به بازديدكنندگان ارائه كردند.
به گفته وي، استان فارس و مردم خونگرم آن به عنوان بازار هدف صنعت گردشگري قشم محسوب مي شوند و قرابت فرهنگي مردمان شيراز و قشم و نزدیكي راه استان فارس تا هرمزگان و برقراري خط هوايي بين شيراز و قشم نيز از دلايل مهم حامي شدن سازمان منطقه آزاد قشم از نمايشگاه شيراز بود.
اميني استقبال خوب مسوولان، گردشگران و مردم از غرفه منطقه آزاد قشم را مثبت ارزيابي و بيان داشت: غرفه قشم در فضايي به مساحت 100 متر مربع با عناصر معماري بندرتاريخي لافت مورد توجه ويژه گردشگران و بازديدكنندگان قرار گرفت.
وي گفت: مسوولان غرفه منطقه آزاد قشم قابليت هاي گردشگري اين جزيره زيبا را در قالب CD ، بروشور، كتاب و فيلم به بازديدكنندگان ارائه دادند و جامعه آژانس داران قشم نيز در اين غرفه پكيج كاملي از فعاليت هاي خود را به نمايش گذاشتند.
به گفته مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم، معاون گردشگري كشور، مسوولان عالیرتبه استان فارس، سفرا و رايزنان و كارداران 35 كشور خارجي و نيز نماينده سازمان جهاني جهانگردي از غرفه هاي اين نمايشگاه بازديد كردند.
نمايشگاه بين المللي گردشگري شيراز با حضور فعالان گردشگري همه استان هاي كشور از 14 تا 17 تير ماه در شيراز برگزار شد.

شناسه خبری: 24598

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو