منطقه آزاد قشم در نمايشگاه بازار گردشگري خاورميانه شركت مي كند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24571
ساعت 11:57 سه شنبه 13 تير 1391
معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم گفت : اين سازمان با تمام توان در نمايشگاه بازار گردشگري خاورميانه كه از چهاردهم تا هفدهم تيرماه جاری در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي استان فارس برگزار مي شود ، شركت خواهد كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرزین حقدل با بیان این مطلب افزود : هدف از شركت در اين نمايشگاه ارتباط مستقيم و رو در رو با فعالان صنعت گردشگري و تبادل اطلاعات با بخش خصوصي ، دولتي و ساير استانهاي كشور و بويژه استان فارس است.
حقدل دليل اهميت اين نمايشگاه را حضور گستردۀ بخشهاي مختلف گردشگري اعم از واحدهاي اقامتي، پذيرايي، دفاتر خدمات مسافرتي، تور گردانان و پكيج هاي مسافرتي ذكر كرد و افزود: بيشترين گردشگران ورودي به جزيرۀ قشم از استان هاي بزرگ نظیر تهران و فارس مي باشد واین نمایشگاه فرصت مناسبی جهت معرفی توانمندیهای جزیره برای جذب بیشترگردشگر از این مناطق است .
وي با اشاره به اينكه در تقسيم بندي هاي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري كشور از مناطق گردشگري كشور، جزيره قشم در منطقه جنوب و با مركزيت شيراز قراردارد، بیان داشت : پرواز مستقيم و منظم قشم به شيراز، مسافت مناسب و دسترسي آسان زميني از زير ساختهاي مساعد و رشد سفرهاي گردشگران استان فارس به جزيره زيباي قشم است.
معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص نحوۀ حضور منطقه آزاد در این نمایشگاه تصریح کرد: غرفه قشم با الهام از معماري سنتي جزيره در يكي از بهترين نقاط محل نمايشگاه براي نمايش توانمندي هاي این منطقه طراحي و ساخته شده که جاذبه ها و امکانات گردشگري نظير دفاتر خدمات مسافرتي، واحدهاي اقامتي سنتي و مدرن،ژئوپارك قشم ، مسيرهاي گردشگري قشم از طریق کارشناسان مجرب با استفاده از کاتالوگ و بروشورهای دو زبانه به مخاطبان معرفی خواهد شد .
وی یاد آور شد : در اين نمايشگاه بخشهاي خصوصي فعال در صنعت گردشگري قشم اعم از جامعۀ هتلداران، انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي، باشگاههاي غواصي و هنرمندان صنايع دستي قشم حضوري چشمگير خواهند داشت.

شناسه خبری: 24571

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو