ارايه خدمات قشم گردي به مسافران جزيره

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24358
ساعت 09:10 سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات قشم گردي به مسافران و گردشگران توسط 22دفتر خدمات مسافرتي در اين جزيره خبر داد.

براساس اين گزارش ، حميد اميني با بيان اين مطلب گفت: 22 دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي خدمات مناسبي را به انبوه مسافران جزيره عجايب هفت گانه خليج فارس ارايه مي كنند .
وي افزود: اقدام مهم فرهنگي سازمان منطقه آزاد قشم در برگزاري كلاس هاي توجيهي و آموزش رانندگان آژانس هاي قشم گردي در سال گذشته، رضايت حداكثري مسافران از سفر به جزيره قشم را به همراه داشته است.
به گفته اميني، ساماندهي ابنيه و محوطه هاي تاريخي نظير قلعه پرتغالي ها، لايروبي چاههاي تلا، ساماندهي غارهاي خوربس، نصب تابلوهاي ويژه اطلاع رساني در هر سايت و نيز برگزاري كلاس هاي توجيهي و آموزشي براي آژانس داران شرايط مطلوبي در زمينه گردشگري براي دوستداران طبيعت در قشم فراهم نموده است.
وي با اشاره به اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در ساماندهي سايت هاي گردشگري اين جزيره بيان داشت: مسافران جزيره قشم با كسب اطلاعات مورد نياز از وب سايت سازمان منطقه آزاد قشم (www.qeshm.ir) و همچنين از طريق آژانس داران فعال اين منطقه مي توانند خاطره خوشي از سفر به جزيره عجايب هفتگانه خليج فارس براي خود ثبت كنند.
جزيره قشم در طول سال ميزبان انبوه ميهمانان از اقصي نقاط ميهن اسلامي ، گردشگران خارجي و دوستداران طبيعت گردي است.

شناسه خبری: 24358

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو