مردم و مسئولین کنارک، اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار را در جذب مسافران نوروزی شبیه معجزه می دانند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24233
ساعت 10:42 دوشنبه 4 ارديبهشت 1391
سید حسن سجادی فرماندار کنارک در نشستی از شهباز یزدانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در معرفی منطقه و برگزاری جشنواره های نوروزی این منطقه در فروردین ماه 91 تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این نشست سیدحسن سجادی گفت: در بحث گردشگری اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته و در دورترین منطقه این سرزمین گامهای مثبتی برداشته اید و جا دارد قدردانی و تشکر کنم و برنامه هایی که از زمان حضور شما در منطقه در رسانه ها برای معرفی جاذبه های فرهنگی و طبیعی اجرا شده است علی الخصوص برنامه های تلویزیونی موجب شده است که خیل عظیم مسافران به شهرهای استان به ویژه چابهار و کنارک سفر کنند و سهم هفتصد هزار نفری شهرستان کنارک یک اتفاق باور نکردنی بود به طوری که مردم و مسئولین شهرستان آن را شبیه یک معجزه می دانند.

سجادی تاکید کرد: مسئولین و نمایندگان اقشار و صنوف مختلف مردمی کنارک به زودی برای قدردانی از این اتفاق بزرگ برای تشکر در نشستی از مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تقدیر می کنند..
فرماندار کنارک در ادامه ضمن تشکر و تقدیر از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهارگفت:برنامه ریزی های مناسب برای معرفی مناطق مختلف استان از جمله سواحل بکر و دست نخورده دریای عمان و اقیانوس هند، نوع برخورد و تاثیر بر جامعه و خروجی مناسب از این استان از جمله اقداماتی است که آقای یزدانی انجام داده است و در این زمینه موفق عمل کرده اند.
سجادی امنیت و تلاش معتمدین، مردم شریف استان، مسئولین و دیگر دستگاه های ذیربط را بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد:شکی نیست امنیت و استعداد استان را می بایست به مردم کشور نشان داد و تا حضور و اعتماد مردم نباشد چنین استعدادی شناخته نمی شود تا بتوان جایگاه خود را در سطح ملی و بین المللی ارتقاء داد .
از لحاظ مسائل فرهنگی و تجاری اگر مردم حضور پر رنگتری داشته باشند و رضایت مردم و تجار را به همراه داشته باشد مطمئنا توسعه روند بهتری پیدا می کند که ما این جایگاه را پیدا کرده ایم و هزینه در این حوزه حاشیه های امنیت کاری و زیرساختی است و تاثیر آن در دراز مدت حاصل خواهد شد.
سید حسن سجادی فرماندار کنارک ضمن قدردانی از زحمات مهندس یزدانی گفت: کاری که شما انجام داده اید کاری استانی است و معنا و مفهوم امنیت و تلاش های استاندار و شورای امنیت استان نیروهای مخلص انتظامی و سیاسی را به نمود رسانده اید و این یعنی بدون هزینه به معرفی جنوب شرق کشور در سطح ملی و بین المللی پرداخته اید و ما از مجموعه فعال جنابعالی که تلاش کرده اند که کوچکترین مشکلی به وجود نیاید تشکر و قدردانی می کنیم.
شهباز یزدانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان نیز اظهار داشت: ایجاد امنیت، ثبات و آرامش از تاکیدات ریاست محترم جمهور است و ایشان بر شادی و نشاط مردم الویت قائلند و حتی در سرفصل بودجه، سر فصلی را برای فعالیت های فرهنگی، گردشگری و نشاط مردم را پیش بینی کرده اند. در رابطه با این موضوع و تلاش برای زمینه سازی فرصت های گردشگری و حاشیه امنیت ایجاد شده در جوار آن می بایست گفت رونق کسب و کار، تجارت و سرمایه گذاری باعث بالا بردن امنیت و اعتماد مردم برای سرمایه گذاری و آمد و رفت است.
یزدانی افزود: با توجه به شناخت کار، مردم فهیم، با درایت و با شعور نیز در این امر مشارکت داشتند و جا دارد ما به نحوی شایسته از آنان تقدیر و تشکر کنیم.

شناسه خبری: 24233

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو