135 هزار میهمان نوروزی از مراکز منتخب گردشگری کیش بازدید کردند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24227
ساعت 09:02 شنبه 2 ارديبهشت 1391
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: 135 هزار گردشگر و میهمان نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی سال 91 از مراکز منتخب گردشگری جزیره کیش بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ناصر قاسمی نيا افزود: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری، 135 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از مراکز منتخب گردشگری کیش شامل شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کیش و پارک دلفین ها بازدید کردند.
وی ادامه داد: همچنین در این ایام روزانه حدود دو هزار و 500 نفر از برنامه های جنگ شبانه و حدود یک هزار و 900 نفر از برنامه های موسیقی زنده استفاده کردند.
به گفته قاسمی نیا، در ایام تعطیلات نوروزی سال 91 تعداد 153 هزار نفر از برنامه های ستاد نوروزی شامل جشن ساحلی، مجسمه های شنی، جنگ کشتی یونانی، برنامه موسیقی ، اجرای برنامه پانتومیم، برنامه نورافشانی، موسیقی آیینی، جنگ شبانه و کنسرت های شبانه استفاده کرده اند.
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 91 کیش همچنین از اشغال 97 درصدی مراکز اقامتی در این ایام خبر داد و خاطرنشان ساخت: 87 درصد میهمانان نوروزی از برنامه ها و خدمات ارائه شده توسط این ستاد ابراز رضایت داشتند که این مهم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 28.6 درصد رشد داشته است.
وی افزود: اين نظرسنجي به صورت تصادفي و در مبادی ورودی ـ خروجي های فرودگاه و بندرگاه كيش، کمپ های چادری و بازارها انجام شده است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در پایان با بیان اینکه در نظرسنجي به عمل آمده برنامه ها و گزینه های متفاوتی از گردشگران سوال شده است، ادامه داد: بیشتر پرسش شوندگان چهار شاخص نظافت و پاكيزگي شهري، فضاي سبز، آذين بندي و تزئينات شهري، نظم و امنيت و اجرای برنامه های جشنواره نوروزی را بیشترین شاخص در خصوص علت این رضایتمندی اعلام کرده اند.

شناسه خبری: 24227

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو