بیش از هزار بازدید از مراکز اقامتی کیش انجام شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24224
ساعت 08:51 شنبه 2 ارديبهشت 1391
رییس کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 91 کیش گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، یک هزار و 10 مورد بازرسی از مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و کمپینگهای جزیره کیش انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود آقا باقری افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز، هفت هزار و 810 مورد بازرسی از واحدهای تجاری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز تجاری و بازارهای جزیره کیش بعمل آمد.
وی با بیان اینکه از این تعداد بازرسی یک هزار و 10 مورد اختصاص به مراکز اقامتی و پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی داشت، ادامه داد: همچنین در این ایام شش هزار و 800 بازدید از غرفه های مراکز تجاری و بازارها بعمل آمده است.
آقا باقری خاطرنشان ساخت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید ویژه ای برای برخورد با گرانفروشی داشتند، ضمن اینکه فعالیت بازرسان در این ایام بصورت شبانه روزی پیگیری شد و با افزایش کادر بازرسی نه تنها در ایام تعطیلات نوروز بلکه در طول سال نیز برای مقابله با گرانفروشی این نیروها به کار خود ادامه خواهند داد.
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در قسمت دیگری از سخنان خود به ادغام شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش نیز اشاره کرد و گفت: نیروهای زحمتکش و خدوم شرکتهای تابعه سازمان منطقه آزاد کیش كماكان به خدمات خود در واحدهاي ادغام شده ادامه خواهند داد.
وی یادآور شد: بر اساس طرح اوليه ادغام شرکت های تابعه بايد منحل و یا برای فروش به بخش خصوصی عرضه می شدند و یا اینکه ادغام می شدند ولي بدليل ماهيت خدماتي این شرکت ها و به منظور جلوگيري از توقف فعاليت هاي خدماتي با بررسي هاي کارشناسی که بمدت یکسال بطول انجامید، بحث فروش شركت ها منتفی و قرار شد این شرکتها در یکدیگر ادغام شوند.
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این مطلب که قرار نیست نیروهای زحمتکش و خدوم این شرکتها تعدیل و یا از کار بیکار شوند، خاطرنشان ساخت: توسعه صنعت گردشگری، توسعه اشتغالزايي، توسعه سرمايه گذاري داخلي و خارجي، كاهش تصدي گري، استفاده از توان جامعه اصناف و تعاوني ها براي تنظيم بازار داخلي و ايجاد يك جريان شناور از توليد تا تجارت كالا دستاورد يك ادغام صحيح است.

شناسه خبری: 24224

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو