خدمت به مردم مايه افتخار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24153
ساعت 21:49 چهارشنبه 9 فروردين 1391
رئیس کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 91 کیش، خدمت به کیشوندان و میهمانان نوروزی را از افتخارات این ستاد دانست و خاطرنشان ساخت: مسوولان و دست اندرکاران ستاد در راستای تکریم میهمانان نوروزی تمام تلاش خود را برای این مهم به کار بسته اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کیش مسعود آقا باقري افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ابلاغی به دست اندرکاران این ستاد تاکید کرد با تمام توان و استعداد خود براي آسايش، رفاه و امنيت مردم و ميهمانان نوروزي تلاش کرده و به‌طور شبانه‌روزي نظارت جدی بر بازارها، اماکن اقامتی، واحد های صنفی سياحتي و تفريحي و ... داشته باشید.

وی، بازخورد اين تلاش مضاعف را كاهش قیمت ها و ایجاد احساس امنیت، رضایت و شادابی برای کیشوندان و میهمانان نوروزی که در این ايام به کیش سفر کرده اند دانست و افزود: با هماهنگي و تمهیدات انجام شده، تیم های بازرسی با حضور محسوس و غیرمحسوس در اماکن و واحدهای صنفی مختلف نقش غیر قابل انکاری را در عدم افزایش قیمت، تثبیت قیمت و کاهش قیمتها داشته اند.

آقاباقری خدمت به مردم را افتخار سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و گفت: مبارزه با گرانفروشی دفاع از حق الناس و وظيفه‌اي بسيار سنگين و حساس است که ما هيچ‌گاه از انجام آن خسته نشده و با تمام قوا از حق مردم دفاع خواهيم كرد.

رئیس کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی ستاد نوروزی کیش یادآور شد: در همین راستا ذخیره سازی کالا نیز با دستور و تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و به منظور کنترل قیمت ها، تکریم و رفاه حال کیشوندان و گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر کرده اند انجام شد.

وی با بیان اینکه تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز به مقدار کافی وجود دارد، ادامه داد: درحال حاضر "ذخایر کالاهای اساسی" در بهترین شرایط خود قرار داشته و این امکان برای سازمان منطقه آزاد کیش وجود دارد که در صورت استقبال کیشوندان و گردشگران، این طرح ادامه یابد.

آقاباقری خاطرنشان ساخت: کالاهای اساسی شامل قند و شکر، ماکارونی، آب معدنی، روغن، کره، ... با نرخ برچسب مصرف کننده در "تعاونی متقین" واقع در بازار هرمز و همچنین بازارچه ای که بهمین منظور در جنب پارک شهر (میدان امیرکبیر) برپا شده است، آماده عرضه به کیشوندان و میهمانان نوروزی است.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با ارج نهادن از تمام تلاش هاي ارزشمند نيروهاي کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی و همچنین سایر دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش، خدمات برجسته آنان را قابل ستايش دانست و تاکید کرد: تمام تلاش‌هاي انجام شده مصداق عملي جهاد در راه خداست و انشاءالله با عنایت پروردگار و یاری مردم "طرح مبارزه با گرانفروشی" ادامه خواهد داشت.

این مسوول در پایان با پیش بینی اینکه در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 200 هزار مسافر و گردشگر از این جزیره زیبا بازدید کنند، ابراز امیدواری کرد: میهمانان نوروزی با خاطره ای خوش و به یادماندنی از کیش به خانه هایشان برگردند.

جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

 

شناسه خبری: 24153

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو