استقبال مسافران نوروزى از پخش برنامه هاى ويژه راديو سلام قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24146
ساعت 10:40 يکشنبه 6 فروردين 1391
مسافران نوروزى از پخش برنامه هاى متنوع و ويژه از راديو سلام قشم استقبال کردند.

براساس اين گزارش ، مهدى عليا رييس کميته تبليغات و اطلاع رسانى ستاد سفرهاى قشم با اعلام اين مطلب گفت : پيشنهاد راه اندازى راديو سلام قشم ، در آستانه سال جديد از سوى صدا و سيماى مرکز خليج فارس ارايه و با تاکيد مدير عامل سازمان منطقه آزاد قشم اجرا شد که خوشبختانه با استقبال بسيار خوب مسافران و ساکنان جزيره قشم مواجه شده است .

وى ادامه داد : فعاليت اين راديو از 27 اسفند ماه 90 آغاز شد و تا پايان 15 فروردين 91 با اجراى برنامه هاى متنوع ، پخش جديدترين اخبار و اطلاعات گردشگرى به مسافران نوروزى ، ارايه توصيه هاى لازم براى داشتن سفرى خوب در جزيره با گويندگانى مجرب و مسلط ادامه دارد.

عليا در خصوص ساير مولفه هاى فعاليت اين راديو بيان داشت : توليد برنامه هاى ويژه ، مصاحبه روساى کميته هاى ستاد سفرهاى نوروزى ، مسابقات فرهنگى و مذهبى ، برقرارى ارتباط تلفنى با شنوندگان از بخشهاى ديگر برنامه هاى اين راديو است که در طبقه فوقانى مجتمع سيتى سنتر قشم با توجه به موجود بودن امکانات وتجهيزات جهت پوشش مناسب در شعاع مورد نظر توليد و پخش مى شود .

رييس کميته تبليغات و اطلاع رسانى از برنامه‌سازى در قالب‌هاى مختلف و اقدام به پخش و توليد آن در طول ايام نوروز از طريق راديو سلام قشم و همچنين برقرارى ارتباط تلفنى با راديوهاى ساير مناطق کشور خبر داد .
مدير روابط عمومى و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم يادآور شد : موج اين راديو که تا شعاع حدود 30 کيلومتر از شهر قشم نيز قابل دريافت مى باشد بر روى باند FM و روى 91.8 مگاهرتز براى علاقمندان تنظيم شده است .
عليا همچنين در ادامه از پخش برنامه هاى متنوع در طول ايام نوروز از شبکه استانى هرمزگان با عنوان شبهاى قشم خبر داد و افزود : اين برنامه با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و صدا وسيماى مرکز خليج فارس توليد شده و هر شب از ساعت 21 لغايت 22 گزارشهاى ويژه اى از جزيره قشم پخش مى کند.

شناسه خبری: 24146

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو