آماده ميزباني از میهمانان نوروزی هستیم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24119
ساعت 10:28 شنبه 27 اسفند 1390
علیرضا عامری مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش و رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي اين منطقه از آمادگي كامل اين جزيره زيبا براي ميزباني و پذيرايي از ميهمانان نوروزي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، عامري از تمركز واحد هاي اجرايي و ستادي اين منطقه آزاد بر استقبال از گردشگران نوروزي خبر داده و گفت: با توجه به رشد همه جانبه جزيره كيش و مهمان‌پذیر بودن اين منطقه در ایام تعطیلات نوروز و سياست ابلاغي در جلسات ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش، اين وظيفه مهم با تمرکز، مدیریت و یکپارچه‌سازی برنامه‌ها در اين ستاد با دقت و تمركز بيشتري پيگيري مي شود.
وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های مسوولان كميته هاي ستاد تسهيلات نوروزي كيش که با بهره برداري بهينه از فرصت هاي موجود در جزيره كيش و زیرساخت‌های گردشگری برای تکریم هرچه بیشتر مسافران نوروزی استفاده می نمایند، افزود: جزیره زیبای کیش از ظرفیت زیادی برای پذیرایی، اسکان و ماندگاری مسافر برخوردار است و امیدواریم شرايط پذيرايي و استقبال از مسافران را با سعی و تلاش همه جانبه، حتي بالاتر از استاندارد هاي مورد انتظار افزايش دهيم.
رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در این ستاد اعلام کرد که براساس تدابیر اندیشیده شده تا كنون با زیباسازی، محوطه‌سازی‌، ایجاد فضای سبز و نظافت عمومی شهر، فضاي شهري کیش آماده حضور و اقامت مهمانان نوروزی و گردشگران شده است.
عامری با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و ورود انبوه گردشگران به کیش، تصریح کرد: به منظور ايجاد فضاي سبز دلپذير بهاري براي کیشوندان و گردشگران بیش از چهار میلیون عدد گل در معابر عمومي و گردشگاه هاي اين جزيره به ويژه محل تردد عمومي مردم نظير میادین، بلوارها و همچنین در اماكن عمومي گلکاری شده انجام شده است .
جزیره زیبای کیش با فراهم ساختن زیرساخت های مناسب گردشگری به یکی از بهترین نقاط گردشگری کشور تبدیل شده است و سالانه بیش از یک میلیون و 200 هزار گردشگر از این جزیره بازدید خواهند کرد.
لازم به ذكر است گردشگري محور توسعه اقتصادي كيش بوده و سازمان منطقه آزاد كيش ، براساس طرح جامع و با گسترش و توسعه طرح هاي گردشگري بر پايه ارزش هاي ناب دين اسلام ، قصد دارد جزيره 92 كيلومتر مربعي كيش را كه در فاصله 18 كيلومتري سرزمين اصلي واقع است به يكي از مقاصد اصلي گردشگري اسلامي در منطقه و جهان تبديل نمايد.

شناسه خبری: 24119

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو