نرخ حمل و نقل دریایی خودرو و مسافر به کیش در ایام نوروز اعلام شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24116
ساعت 10:29 سه شنبه 23 اسفند 1390
رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش، نرخ حمل و نقل دريايي خودرو و مسافر از بنادر منتهي به جزيره كيش در تعطيلات نوروزي را اعلام کرد.

"حشمت الله کاظمی راد" روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، افزود: هزينه جابه جايي مسافر در مسير بندر لنگه به جزيره كيش و برعكس با "شناورهاي مسافري" براي هر نفر 475 هزار ريال، مسير بندر چارك به كيش و برعكس 184 هزار ريال و در مسير بندر آفتاب به كيش و برعكس 184 هزار ريال اعلام شد.
وي همچنین هزينه جابه جايي خودرو از بندر لنگه به كيش و برعكس "بدون راننده و سرنشين" يك ميليون و 400 هزار ريال اعلام کرد و گفت: بندر چارك به جزيره كيش و برعكس "با راننده" 980 هزار ريال و بندر آفتاب به جزيره كيش و برعكس با راننده 920 هزار ريال در نظر گرفته شده است.
کاظمی راد تصریح کرد: نرخ بليت رفت و برگشت براي هر مسافر با "شناورهاي رو رو و لندنيگ گرافت" در مسير بندر لنگه به كيش و برعكس 475 هزار ريال، بندر چارك به كيش و برعكس 370 هزار ريال و بندر آفتاب به كيش و برعكس 345 هزار ريال خواهد بود.
رئيس كميته حمل و نقل دريايي و هوايي در قسمت دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در تعطيلات نوروزي روزانه یک هزار و 800 مسافر و 360 دستگاه خودرو از بندر لنگه، هشت هزار و 274 مسافر و 1120 دستگاه خودرو از بندر چارك و از بندر آفتاب نیز 3270 مسافر و 360 دستگاه خودرو وارد جزيره كيش خواهند شد.
وی درخصوص ظرفیت کلی جابجایی مسافر و خودرو در این ایام، خاطرنشان ساخت که با امکانات فراهم شده طی یک روز، تعداد یک هزار و 840 خودرو و 12 هزار و 944 مسافر می توانند وارد جزیره زیبای کیش شوند.
جزیره زیبای کیش با توجه به ویژگی های منحصر به فرد شرایط آب و هوایی و همچنین فراهم بودن زیر ساخت های مناسب گردشگری در این جزیره مرجانی، پیش بینی می شود امسال میزبان بیش از 200 هزار گردشگر نوروزی باشد.

کیش با ٩٢ کیلومتر مربع مساحت در ١٨ کیلومتری سرزمین اصلی در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است و این جزیره زیبا همواره به عنوان يكي از برترين مقاصد گردشگري كشور محسوب مي شود.

شناسه خبری: 24116

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو