جزيره كيش آماده استقبال از گردشگران نوروزي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24104
ساعت 11:01 دوشنبه 22 اسفند 1390
عصرکیش - رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد تسهیلات سفر نوروزی 91 کیش خبر از آمادگی اعضاء این کمیته برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی کیش داد.


"بابك صباغي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار عصر کیش، افزود: در آستانه تعطیلات نوروزی سال 91 و ورود انبوه گردشگران به این جزیره زیبا، شرکت عمران و خدمات شهری گام های ارزنده ای در راستای تکریم گردشگران و تامین نشاط و ارتقاء شادابی آنان برداشته است.
وی ادامه داد: به منظور جذب توریست و گردشگر و همچنین ایجاد محیطی مطلوب و شاداب برای کیشوندان "زیباسازی و بهسازی" کیش به عنوان یکی از اقدامات اساسی در دستور کار شرکت عمران و خدمات شهری قرار گرفت که در این رابطه ضمن حفظ و نظارت بر جاذبه های کیش از حفاری های بی رویه جلوگیری و در ادامه با انجام مرمت و بازسازی پیاده روها، آسفالت خیابان ها، توسعه فضای سبز و ... این جزیره را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کردیم.
صباغي به بازپیرایی جزیره کیش نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی اماکن فرسوده، نقاشی بر روی پستهای برق، پیاده رو سازی و مرمت پیست دوچرخه سواری، تعویض تابلوهای راهنمایی و ترافیکی، احیا نوار ساحلی، ساماندهی اسکله تفریحی، تهیه و نصب آلاچیق های جدید برخی از خدمات این کمیته برای انجام این مهم است.
به گفته این مسوول، ساماندهی سواحل زیبای کیش، تهیه و نصب باربی کیو، تهیه و نصب سطل های زباله، نقاشی های دیواری، نقاشی های سه بعدی بر روی زمین، خرید گل های فصلی، اختصاص 52 عدد پایه پرتابل برای اطلاع رسانی نوروزی، نقاشی ترانس های برق، افزایش سنجاقک های تیر برق و تهیه روشنایی در برخی از مناطق که از نور کافی برخوردار نبودند نیز برخی دیگر از فعالیتهای انجام شده کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد تسهیلات سفر نوروزی 91 کیش است.
وی در ادامه یادآور شد: کیش از طبیعتی زیبا و منحصر به فرد برخوردار است و قطعا گردشگران نوروزی با دیدن این زیبایی ها با خاطره ای خوش و فراموش نشدنی این جزیره مرجانی را ترک خواهند کرد.
جزیره زیبای کیش با توجه به ویژگی های منحصر به فرد شرایط آب و هوایی و همچنین فراهم بودن زیر ساخت های مناسب گردشگری در این جزیره مرجانی، پیش بینی می شود امسال میزبان بیش از 200 هزار گردشگر نوروزی باشد.
کیش با ٩٢ کیلومتر مربع مساحت در ١٨ کیلومتری سرزمین اصلی در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است و این جزیره زیبا همواره به عنوان يكي از برترين مقاصد گردشگري كشور محسوب مي شود.

شناسه خبری: 24104

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو