راه اندازي گمرک منطقه ويژه لرستان را در مسير توسعه قرارمي گيرد

به گفته مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي لرستان، با افتتاح گمرک و انتقال فاز توسعه اي اين منطقه به شهرستان خرم آباد، اين منطقه در مسير توسعه اي قرار خواهد گرفت.
هوشنگ موحدي مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي لرستان با بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena) گفت:« به زودي با حميد بقايي سرپرست شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و با حضور مديران عامل مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در منطقه آزاد قشم نشستي خواهيم داشت که طي آن به بررسي مشکلات مناطق ياد شده پرداخته خواهد شد.»

وي در ادامه با بيان اين که توسعه منطقه ويژه اقتصادي لرستان توجه مسئولين را مي طلبد يادآور شد: مهمترين مشکل منطقه ويژه اقتصادي لرستان،فاصله قابل ملاحظه اين منطقه از مرکز شهر است که منجر به کاهش سرمايه گذاري در اين منطقه شده است.

وي ادامه داد: افتتاح گمرک ايران در دهه مبارک فجر از ديگر فاکتورهاي مهم توسعه اي در منطقه ويژه اقتصادي لرستان محسوب مي شود.

موحدي در ادامه به کمبود نيروي کار در اين منطقه اشاره کرد و ادامه داد: کمبود نيروي کار يکي از مهمترين مشکلات منطقه ياد شده است لذا اميدواريم با جلسه اي که با حضور مديران عامل مناطق آزاد و ويژه اقتصادي برگزار مي شود راهکارهاي مناسبي از سوي مسئولين پيشنهاد شود.»
203
امتیاز به خبر :