نفتي ها اختيارات منطقه ويژه انرژي پارس را به رسميت نمي شناسند

به گفته مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ؛ برخي مديران شرکتهاي نفتي مستقر در منطقه اختيارات قانوني مديريت منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس را در عمل به رسميت نمي شناسند.
موسي سوري مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در گفتگو با خبرنگار بنا (bene) با اعلام اين خبر گفت :« هنوز آن طور که لازمه مديريت ثمربخش منطقه ويژه انرژي پارس است مفاهيم ، اهداف ، مقررات ، مسئوليت ها و اختيارات و نقش هاي مديريت منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس مورد پذيرش برخي شرکتهاي نفتي مستقر در منطقه نيست ».

وي افزود : « با توجه به قوانين مناطق آزاد و مناطق ويژه اقتصادي کشور به ويژه متولي و مسئول مديريت منطقه در حوزه هاي مختلف ( ارتباطات ، تعاملات با رسانه ها ، سازمانها و نهادهاي خارجي از منطقه )،هنوز مديريت يکپارچه سازمان منطقه ويژه انرژي پارس مطابق الزامات قانوني در نزد برخي از مديران صنعت نفت که ديدگاهي کاملاٌ درون سازماني دارند مبهم و ناشناخته مانده است ».

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس اضافه کرد : « همچنين به طور تلويحي و گاهي آشکار نقش ، مأموريت و اختيارات قانوني مديريت يکپارچه منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس به رسميت شناخته نمي شود که باعث اتلاف منابع ، تأخير در روند امور و دستيابي به اهداف ، کاهش بهره وري و کاهش سطح عملکرد منطقه مي گردد و در مجموع باعث زيان و ضرر سازماني و ملي است»./205
امتیاز به خبر :