منوی برنامه ها و نقشه اسکان نوروزی و گردشگری منطقه آزاد ارس بر روی سایت سفر به ارس بارگذاری شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15806
ساعت 14:02 شنبه 20 اسفند 1390
ریز برنامه ها و نقشه های گردشگری و اسکان موقت نوروزی در منطقه آزاد ارس بر روی وبسایت سفر به ارس بارگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد ارس اطلاعات کامل برنامه های ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس در ایام نوروز به همراه برنامه زمانی اجرای جشنواره ها و مسابقات مختلف در سایت سفر به ارس به آدرس www.goaras.ir قابل دریافت است.
بر این اساس همچنین نقشه ای از نقاط در نظر گرفته شده برای اسکان میهمانان نوروزی و نیز اماکن اقامتی بخش خصوصی در این سایت بارگذاری شده است که هموطنان عزیز می توانند با دریافت این نقشه اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.
براساس این گزارش نقشه گردشگری منطقه نیز شامل اطلاعات موقعیت جغرافیایی و راههای دسترسی به اماکن گردشگری منطقه آزاد ارس می باشد.
همچنین اطلاعات تماس با ستاد تسهیلات سفر و نیز آژانس های فعال در منطقه آزاد ارس و نیز اماکن خدماتی و رفاهی از جمله مواردی است که در دسترس گردشگران نوروزی منطقه در این سایت قرار گرفته است.
گفتنی است ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس برای ایام نوروز 91 جاری بیش از 15 برنامه مختلف تفریحی در قالب مسابقات ورزشی، جشنواره های فرهنگی و هنری پیش بینی کرده است.

منطقه آزاد ارس در شمال غربی کشورمان در استان آذربایجان شرقی در 138 کیلومتری شهر تبریز و هم مرز با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع شده و بخش هایی از شهرستان های جلفا، خداآفرین و کلیبر را به مساحت تقریبی 51هزار هکتار شامل می شود.
این منطقه با بهره مندی از مواهب طبیعی خدادادی و بناهای مختلف و زیبای تاریخی همه ساله مورد توجه طبیعت گردان و گردشگران بوده و فقط در ایام نوروز سال جاری بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر از این منطقه بازدید کردند.

شناسه خبری: 15806

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو