نصب چادرهای مسافرتی در جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15803
ساعت 12:51 شنبه 20 اسفند 1390
رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد تسهیلات سفر نوروزی 91 کیش از نصب و تعبیه بیش از دو هزار چادر مسافرتی در این جزیره زیبا خبر داد.

"فرهاد قربانی" روز جمعه در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: برای میزبانی از مسافران و گردشگرانی که تمایل دارند از چادرهای مسافرتی در کمپینگ ها استفاده کنند، پنج محل در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: دو کمپ چادر در مدارس غیرانتفاعی الغدیر، یگ کمپ چادر برای افراد مجرد در پارکینگ مانژ سوارکاری، یک کمپ چادر در محوطه زمین چمن شماره دو در حوالی ورزشگاه المپیک و یک کمپ چادر برای مواقع اضطراری و شرایط نامساعد جوی که در نمایشگاه بین المللی کیش قرار دارد پنج محلی هستند که برای نصب چادرها جانمایی شده است.
قربانی با اشاره به اینکه چادرها از امکانات مناسبی از جمله پتو و زیرانداز برخوردار هستند خاطر نشان ساخت: سرویس های بهداشتی، وسیله ایاب و ذهاب به بازارها و مراکز تجاری، تهیه غذای گرم با قیمت مناسب، آبخوری، ارائه بسته های اطلاعاتی و ... از دیگر خدماتی است که در این کمپینگ ها به گردشگران ارائه می شود.
رئیس کمیته حمل و نقل درون شهری، اسکان و خدمات رفاهی ستاد نوروزی کیش هزینه اجاره هر چادر برای 24 ساعت را مبلغ 15 هزار تومان است اعلام و تاکید کرد: این مبلغ در مقایسه با قیمت سال گذشته تغییری نکرده است.
به گفته وی، در تعطیلات نوروزی امسال از نصب چادرهای متفرقه در اماکن عمومی، پارک ها و سواحل ممانعت به عمل خواهد آمد.
قربانی خاطرنشان ساخت: به منظور رفاه حال هر چه بیشتر مسافران و گردشگران تمامی حفاری ها در سطح جزیره کیش قطع و مجدداً از 15 فروردین عملیات حفاری آغاز می شود. وی همچنین افزود: در تعطیلات نوروزی افزایش نرخ کرایه وسایط نقلیه عمومی ممنوع خواهد بود و با خاطیان برخورد می شود. به گفته وی در تعطیلات نوروزی امسال تعداد ميني بوس ها ذكر شود.
دستگاه مینی بوس شهری متعلق به جزیره کیش وظیفه ایاب و ذهاب مسافران و گردشگران را بر عهده دارند و درصورت نیاز نسبت به آوردن مینی بوس های جدید از سرزمین اصلی اقدام خواهد شد.

شناسه خبری: 15803

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو