برنامه های آموزش ضمن خدمت هتل استقلال سرعت گرفت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15787
ساعت 08:52 شنبه 22 مرداد 1390

پس از ایجاد واحد مستقل مدیریت آموزش در هتل پارسیان استقلال و برنامه ریزی های گسترده در این ارتباط، برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای مدیران، سرپرستان و کارکنان بخش های مختلف این هتل با هدف افزایش آگاهیهای آنان در راستای استاندارد سازی خدمات هتل شتاب چشمگیری به خود گرفته است.
به گزارش بنا (bena) سلیمانی، مدیر آموزش این مجموعه اقامتی و پذیرایی هتل پارسیان استقلال، با اعلام مطلب فوق گفت: به جهت اهتمام ویژه مدیریت هتل به نقش آموزش در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی میهمانان، طراحی و اجرای دوره های متنوع آموزشی با همکاری شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد در دستور کار هتل قرار گرفت که اولین مرحله این آموزش ها ، برگزاری دوره زبان انگلیسی با حضور 120 نفر از سرپرست تان و کارکنان بودکه هم اینک در حال برگزاری است.
وی افزود: برگزاری دوره آموزشICDLبا حضور33نفر از مدیران میانی، سرپرستان و پرسنل هتل دومین برنامه آموزشی این مدیریت است که این دوره نیز در 3 مقطع در حال اجراست و طبق برنامه ریزی انجام شده به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.
سلیمانی در ادامه طراحی و اجرای دوره های آموزش ضمن خدمت زبان فرانسه برای مدیران میانی و سرپرستان، دوره های مدیریت بحران، استراتژیک و عمومی، رفتار سازمانی، آداب معاشرت و روان شناسی ارتباط با مشتری را از جمله دیگر برنامه های در دست اجرای این مدیریت اعلام کرد که بزودی کار ثبت نام از فراگیران آغاز خواهد شد.
بنابرهمین گزارش مدیر آموزش هتل پارسیان استقلال نظر سنجی از مدیران قسمت ها برای اطلاع از اثربخشی دوره های آموزشی پرسنل در ارتقای کیفیت خدمات بخش مربوطه را یادآور شد و گفت: در نظر داریم در حوزه عملی نیز، آموزش های ارائه شده کاربردی باشد.
وی در خاتمه گفت: به همه فرگیران گواهینامه آموزشی اعطاء خواهد شد که علاوه بر استفاده از مزایای مادی، ملاک ارتقای شغلی نیز بشمار می آید.

شناسه خبری: 15787

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو