لندن براي گردشگران امن اعلام شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15771
ساعت 09:01 جمعه 21 مرداد 1390

به رغم تلاش دولت‌ها بر منع ورود شهروندان خود به انگليس، اتحاديه تورگردانان اروپا، اين كشور و به خصوص شهر لندن را براي گردشگران عاري از خطر اعلام كرده اند.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از هاليدي ماركت، مقامات سازمان تورگردانان اروپا (ETOA) در اظهاراتي تازه عنوان كرده‌اند: به رغم گسترش نا‌آرامي‌ها در داخل و اطراف شهر لندن، جاذبه‌هاي اصلي گردشگري اين شهر همچنان سالم مانده و گردشگري در آن‌ها ادامه دارد.

از سويي ديگر «تام جنكينز» رييس اجرايي سازمان تورگردانان اروپا در نظري كاملا برعكس نسبت به اظهارات اوليه خود گفت: به نظر او درگيري‌ها، هيچگونه تاثيري بر تعداد گردشگران بازي‌هاي المپيك سال آينده نخواهد گذاشت.

به اعتقاد «جنكنيز»، انگليسي‌ها نمي‌توانند در صورت كاهش ورود گردشگر به بازي‌هاي المپيك، شورش‌هاي به وجود آمده را مقصر بدانند زيرا تجربه‌اي اينچين را در اوايل سال جاري داشته‌اند. از سويي ديگر اين درگيري‌ها تنها در حومه شهر رخ داده و هيچ آسيبي به مراكز داخلي لندن وارد نكرده است.

از سويي ديگر مقامات بريتانيايي در اعايي تازه آشوب‌هاي لندن را دور از جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر اعلام كرده و از معمولي بودن حمل و نقل عومي شهر خبر داده‌اند.

فرافكني‌هاي مقامات انگليسي و همپيامانان اروپايي آن‌ها نسبت به اغتشاشات لندن در حالي است كه تصاوير منتشر شده از رسانه‌هاي جهان، همچنان ملت‌ها را نسبت به برخورد نيروهاي پليس با مردم اين شهر در بهت و حيرت فرو برده است.
/109

شناسه خبری: 15771

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو