گردشگري لندن در بحران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15725
ساعت 10:56 سه شنبه 18 مرداد 1390

شورش و درگيري ميان مردم و پليس در خيابان‌هاي لندن، ترس و دلهره فراواني را ميان گردشگران حاضر در اين شهر به وجود آورده است.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از آسوشيتد پرس، خبرهاي رسيده از جمعيت گردشگران محاصره شده در اين شهر حاكي از آن است كه آن‌ها بيش از هر چيز نگران تامين امنيت جاني خود در اين شهر هستند.

اين درگيري‌ها كه با كشته‌شدن يك شهروند لندني به دست پليس اين شهر آغاز شد در دو روز گذشته خسارات سنگيني بر لندن وارد كرد كه از جمله مي‌توان به شكسته‌شدن شيشه پنجره‌ها، به آتش كشيده‌شدن اتومبيل‌ها، سرقت مغازه‌ها و خسارات ديگر اشاره كرد.

اين اعتراضات كه از منطقه تاتنهام آغاز شد به رغم حضور پليس و دستگيري بري از شورشيان خني نشده و به ديگر مناطق لندن نيز سرايت پيدا كرده است.

شرايط فعلي لندن باعث شده است تا بسياري از سازمان‌هاي گردشگري و تورگردان‌ها، به فراخواني تورهاي خود پرداخته و بسياري ازبرنامه‌هاي مسافرتي خود به اين شهر را لغو كنند.

در اين ميان اگرچه برخي موسسات، نا‌آرامي‌هاي موجود را در برنامه‌هاي مسافرتي خود بي‌تاثير قلمداد كرده‌اند اما صداي اعتراض گردشگران از وضعيت فعلي، واقعيت ديگري را بيان مي‌كند.
/109

شناسه خبری: 15725

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو