گردشگران به نروژ باز مي‌گردند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15341
ساعت 09:09 چهارشنبه 5 مرداد 1390

به رغم نگراني‌هاي موجود در بين گردشگران، مقامت نروژي از امن بودن اين كشور و نبود هيچ خطري براي ورود گردشگر خبر داده‌اند.

به گزارش بنا (bena) وبه نقل از تراول ديلي،‌ مقامات گردشگري نروژ اعلام كردند، امنيت به «اسلو» بازگشته است اما به دليل انفجار اخير در اين شهر گردشگران بايد مدتي را براي بررسي شدن پاسپورت و اوراق هويتي خود در فرودگاه‌ها سپري كنند كه كمي بيش از حدمعمول طول خواهد كشيد.

به گفته رييس سازمان تورگردانان نروژ: برخي ازمناطق اوسلو به روي مردم بسته شده است كه كمتر مورد بازديد گردشگران قرار مي‌گرفته اما بخش حمل ونقل هوايي وعمومي، هتل‌ها، جاذبه‌هاي گردشگري و ديگر مناطق تفريحي اين شهر همچنان به فعاليت خود ادامه مي‌دهند.

« پر آرن توفتين» با بيان‌ اينكه گردشگران تنها بايد برنامه‌هاي مسافرتي خود به چند منطقه محدود را لغو كنند افزود:‌ در شرايط كنوني بيشتر تمركز ما معطوف به افرادي است كه اعضاي خانوداه، دوستان و همكاران خود را در اين فاجعه از دست داده‌اند. ازاينرو عادي شدن اوضاع مدت زماني طول خواهد كشيد.

خبرها حاكي از آن است كه پليس اوسلو، اين شهر را براي تعطبلات آخر هفته امن اعلام كرده و گردشگران مي‌توانند به جز ساختمان‌هاي دولتي كه همچنان تعطيل هستند، ديگر مناطق اين شهر را بازديد كنند.
/109

شناسه خبری: 15341

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو