افزایش خدمات واحد غذا و نوشابه هتل استقلال به میهمانان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15292
ساعت 06:59 سه شنبه 4 مرداد 1390

خدمات بخش غذا و نوشابه هتل پارسیان استقلال با کادر مجرب ایرانی و فرنگی پز در 7 رستوران به میهمانان مقیم و متقاضیان دریافت خدمات پذیرایی افزایش یافت.
به گزارش بنا (bena) بر اساس اعلام مدیر واحد پذیرایی و تشریفات این هتل از جمله این ظرفیت ها و قابلیت ها می توان به بوفه مخصوص ظهر جمعه در رستوران رز با انواع غذا های ایرانی و فرنگی همراه با اردور مخصوص این روز اشاره کرد که از زمان آغاز فعالیت با استقبال چشمگیر مشتریان مواجه شده است.
یزدانی در این رابطه گفت : ارائه خدمات به میهمانان در رستوران رز به دلیل چشم انداز زیبای آن به ارتفاعات سلسله جبال البرز و همچنین بهره مندی از دو فضای مسقف و روباز از دیگر قابلیت های کم نظیر بخش پذیرایی این هتل به شمارمی آید.
اعلام آمادگی واحد غذا و نوشابه این هتل برای ارائه خدمات پذیرایی در محل به سازمان ها، شرکت ها، موسسات و ارگانها یکی دیگر از توانمندی های این بخش از هتل است که متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از خدمات آن می توانند با مدیریت واحد تشریفات و پذیرایی تماس بگیرند.
بوفه صبحانه بین المللی رستوران یاس هتل پارسیان استقلال که از جمله بوفه های ممتاز صبحانه در هتل های 5 ستاره است، رستوران نوفل لوشاتو این هتل به جهت محیط بسیار کلاسیک و معماری منحصر بفرد آن و همچنین نیروهای متخصص ارائه کننده خدمات غذا و نوشابه نیز مزیت دیگر این مجموعه اقامتی و پذیرایی است که همواره تلاش میکنند با نوآوری در چگونگی ارائه خدمات و تهیه منوهای متنوع مطابق با ذائقه میهمانان خود رضایت مندی آنان را فراهم کند.
گفتنی است که هتل 5 ستاره پارسیان استقلال دارای 7 رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی است که در مقایسه با دیگر هتل های کشور بی نظیر است.

شناسه خبری: 15292

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو