تمهيدات ويژه فيليپين براي جذب گردشگران معلول

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15175
ساعت 10:59 شنبه 1 مرداد 1390

دولت فيليپين اعلام كرد به منظور جلب تمايل افراد معلول به مسافرت و استفاده از امكانات تفريحي اين كشور، تمهيدات ويژه‌اي را براي آن‌ها در نظر خواهد گرفت.

به گزارش بنا (bena) وبه نقل از خبرگزاري فرانسه، اين اقدام كه براي بازگرداندن روحيه زندگي به معلولان و سالمندان فيليپيني و جذب اين دست از گردشگران خارجي صورت مي‌پذيرد شامل ارائه تخفيف‌هايي در هتل‌ها،‌ اماكن رفاهي، مراكز درماني و حمل و نقل عمومي خواهد بود.

وزير گردشگري فيليپين، اعلام كرد: اين اقدام به معني جداكردن مراكز خدمات رساني معلولين از ديگر اقشار جامعه نيست بلكه براي تبديل امكانات گردشگرپذيري اين كشور به حد مطلوب و دلخواه براي گردشگران كليه كشورها است.

«آلبرتو ليم » افزود: اين شيوه منجر به آن خواهد شد تا خدمات و محصولات گردشگري اين كشور براي افرادي با نيازهاي خاص منطبق گرديده و اين امكان را فراهم آورد تا همچون ديگران و به اندازه افراد عادي از مسافرت خود لذت ببرند.

به رغم تلاش دولت فيليپين در جذب حداكثر گردشگر، اين كشوردر سال گذشته موفق به كسب آمار دلخواه گردشگران خود نشده بود. شكستي كه به گفته وزير گردشگري اين كشور به دليل كمبود امكانات مناسب حمل و نقل، هتل‌هاي اندك و پوشش نامناسب خبري در خصوص امنيت اين كشور روي داد.
109

شناسه خبری: 15175

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو