نقش پررنگ آسيا در افزايش مسافرت‌هاي هوايي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14929
ساعت 12:28 سه شنبه 21 تير 1390

 

سازمان بين‌المللي حمل و نقل هوايي پيش‌بيني كرد، تعداد مسافران هوايي تا 40 سال آينده به 16ميليارد نفر خواهد رسيد كه در اين ميان آسيا نقشي ويژه را به خود اختصاص خواهد داد.
 
به گزارش بنا (bena)، و به نقل از فوكت اينسايدر، كارشناسان سازمان بين‌المللي حمل و نقل هوايي با اشاره به اينكه به لطف گسترش فناوري و توسعه اقتصادي در منطقه آسيا، شمار مسافران هوايي در سال جاري به 2.5 ميليارد نفر خواهد رسيد، سهم اين بخش در جابه‌جايي مسافر طي يك دوره 40 ساله را 16 ميليارد نفر ارزيابي كردند.
 
اين پيش‌بيني درحالي مطرح شده است كه بر اساس گزارش‌هاي اخير سازمان مسافرت منطقه آسيا-اقيانوسيه، شركت‌هاي هواپيمايي ارزان قيمت با گسترش در كشورهاي آسيايي، شيوه تازه‌اي را در بخش حوزه مسافرتي منطقه به وجود آورده اند.
 
براي مثال مي‌توان به اقدامات شركت هواپيمايي ايرآسيا مالزي طي يك سال گذشته اشاره كرد كه به دليل ارائه پروازهاي كم هزينه يك ميليون و 200 هزار بيننده را به وب‌سايت خود اضافه كرده و موفق به جلب مسافران بسياري شده بود.
 
اعلام چنين آمار و ارقامي از سوي بزرگترين سازمان حمل و نقل هوايي در جهان در حالي است كه اين سازمان پيشتر از افت فاحش سود مالي در سال جديد خبر داده بود.
109
 
 

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو