تبليغات رسانه‌اي كليد موفقيت انگليس در جذب گردشگران المپيك

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14928
ساعت 12:24 سه شنبه 21 تير 1390

 

سازمان‌هاي گردشگري انگليس در صددند با اجاره يك بنگاه رسانه‌‌‌اي، خدمات مسافرتي و گردشگري خود را در آستانه المپيك لندن معرفي كنند.
 
به گزارش بنا (bena) وبه نقل از ايكي مديا،‌ در فاصله 12 ماه مانده به آغاز بازي‌هاي المپيك لندن، تب ناشي از مسابقات سازمان‌هاي فعال در حوزه گردشگري انگليس را بر آن داشت تا براي عقب نماندن از درآمدهاي اين رويداد جهاني، به منظور توسعه و گسترش خدمات خود به تبليغات رسانه‌اي روي آورند.
 
آمارها حاكي است بيش از 40 درصد از سازمان‌هاي بازرگاني در حوزه هتلداري و گردشگري لندن نگران يكي شدن خواسته‌هاي گردشگران داخلي و بين‌اللملي در زمان برگزاري مسابقات هستند كه با توجه به امكانات موجود انجام آن غير ممكن است.
 
با اين وجود برخي بهوبود شرايط خدمات رساني به مشتريان از طريق طرح‌هاي رسانه‌اي و تاثير همايش‌هاي مستقيم بازاريابي را عواملي مي‌دانند كه قادر به تقويت گردشگري لندن در هنگام و پس از بازي‌ها هستند.
 
به گفته يكي از فعالان صنعت گردشگري لندن، المپيك فرصتي واقعي براي سازمان‌هاي گردشگري بوده و رويدادي مناسب براي اقتصاد كشور خواهد بود. زيرا گردشگري در حقيقت نقش صادركنند‌ه‌اي را ايفا مي‌كند كه ارز به كشور وارد مي‌كند.
 
پيش‌بيني شده است درآمد لندن در زمان برگزاري بازي‌هاي المپيك 2012 به بيش از 750 ميليون پوند برسد.
109
 
 

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو