تبليغات رسانه‌اي كليد موفقيت انگليس در جذب گردشگران المپيك

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14928
ساعت 12:24 سه شنبه 21 تير 1390

 

سازمان‌هاي گردشگري انگليس در صددند با اجاره يك بنگاه رسانه‌‌‌اي، خدمات مسافرتي و گردشگري خود را در آستانه المپيك لندن معرفي كنند.
 
به گزارش بنا (bena) وبه نقل از ايكي مديا،‌ در فاصله 12 ماه مانده به آغاز بازي‌هاي المپيك لندن، تب ناشي از مسابقات سازمان‌هاي فعال در حوزه گردشگري انگليس را بر آن داشت تا براي عقب نماندن از درآمدهاي اين رويداد جهاني، به منظور توسعه و گسترش خدمات خود به تبليغات رسانه‌اي روي آورند.
 
آمارها حاكي است بيش از 40 درصد از سازمان‌هاي بازرگاني در حوزه هتلداري و گردشگري لندن نگران يكي شدن خواسته‌هاي گردشگران داخلي و بين‌اللملي در زمان برگزاري مسابقات هستند كه با توجه به امكانات موجود انجام آن غير ممكن است.
 
با اين وجود برخي بهوبود شرايط خدمات رساني به مشتريان از طريق طرح‌هاي رسانه‌اي و تاثير همايش‌هاي مستقيم بازاريابي را عواملي مي‌دانند كه قادر به تقويت گردشگري لندن در هنگام و پس از بازي‌ها هستند.
 
به گفته يكي از فعالان صنعت گردشگري لندن، المپيك فرصتي واقعي براي سازمان‌هاي گردشگري بوده و رويدادي مناسب براي اقتصاد كشور خواهد بود. زيرا گردشگري در حقيقت نقش صادركنند‌ه‌اي را ايفا مي‌كند كه ارز به كشور وارد مي‌كند.
 
پيش‌بيني شده است درآمد لندن در زمان برگزاري بازي‌هاي المپيك 2012 به بيش از 750 ميليون پوند برسد.
109
 
 

آخرین اخبار

توسعه پایدار چابهار در گرو رویکرد علمی و بازنگری در مفهوم رقابت است
ارتقای مهارت‌های نیروی انسانی از لوازم ضروری ارتقای بهره‌وری است/ نباید بی‌جهت برای مردم محدودیت ایجاد کرد
نمایشگاه «کیش‌اکسپو» بستری برای گسترش همکاری‌های اقتصادی تا افق 2035 است
آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کیش اکسپو 2025 با تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی
برگزاری نشست کمیته ماده 3 با محوریت تمدید مهلت واردات در جزیره کیش

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
نقش بی‌بدیل شلمچه در پیوند اقتصاد انرژی ایران و عراق
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟