قطار كوچك گردشگري جاذبه جديد پاكستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14877
ساعت 09:32 دوشنبه 20 تير 1390

سازمان توسعه شهري اسلام آباد، به منظور جذب بيشتر گردشگر و ارائه امكانات بهتر تفريحي و سرگرم كننده به آن‌ها، تور گردشگري با «قطار كوچك گردشگري» راه اندازي مي‌كند.

به گزارش بنا (bena) وبه نقل از پاكستان نيوز،‌‌ اين «قطار تفريحي» كه به گفته طراحان آن، تمام مراحل امينتي را نيز با موفقيت پشت سر گذاشته است با سرعت 20 تا 25 كيلومتر در ساعت حركت كرده و در مسير خود از 9 جاذبه گردشگري شهر اسلام آباد مي‌گذرد.

«امتياز عنايت الهي»، رييس سازمان توسعه شهري اسلام آباد پاكستان گفت‌: اماكن و مناطقي كه اين قطار از آن‌ها عبور خواهد كرد عبارت از «باغ شقايق و ياسمن»، «بزرگراه كشمير»، «بناي ملي»،‌ »نقطه صفر»،‌ »مسجد فيصل»،‌ »باغ وحش»، « پارك ژاپني» كه توقفي 30 دقيقه‌اي در آن خواهد داشت، «دهكده سعيدپور»،‌ »فروشگاه جيناه»، «‌ خيابان هفتم » و «پارك f-9» خواهد بود.

او افزود‌: پيشنهادات ويژه‌اي نيز براي آن دسته از گردشگراني كه در نخستين ماه افتتاح اين قطار از آن استفاده مي‌كنند خواهيم داشت كه تخفيف 50 درصدي قيمت بليت يكي از آن‌ها خواهد بود.

اين قطار در حال حاضر به مدت يك هفته و به صورت آزمايشي فعاليت خواهد كرد تا در صورت اطمينان، استفاده از آن به عنوان يك جاذبه جديد گردشگري شكل گيرد.

به گفته مسوولان بخش گردشگري اسلام آباد، فعاليت اين قطار در فصل زمستان از ساعت 15 تا 16 و 30 دقيقه خواهد بود و در ماه رمضان نيز از ساعت 17 تا 18 و 30 دقيقه به طول خواهد انجاميد.
109

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو