تجلیل از جانبازان هتل پارسیان استقلال

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14846
ساعت 10:03 يکشنبه 19 تير 1390

 
همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، طی مراسمی از رشادت ها و جانفشانی های جانبازان شاغل در هتل پارسیان استقلال تجلیل شد.
 
به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومی هتل پارسیان استقلال ، در ابتدای این مراسم احمدمولوی ، مدیر عامل این هتل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خصوصاً سالروز  ولادت با سعادت سقای کربلا، حضرت عباس (ع)و روز جانباز، شعری را در وصف آن حضرت قرائت و از فداکاری های جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خصوصاً جانبازان شاغل در این هتل تجلیل کرد.
 
در ادامه مراسم آیت ا...  دکتر روح ا..قرهی ، مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران و فارغ التحصیل فلسفه غرب از دانشگاه هامبورگ که خود نیز جانباز 70% است به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
او  وفاداری را از جمله خصوصیات بارز سقای کربلا برشمرد و گفت: حضرت عباس (ع) با اینکه می توانست آب بنوشد اما به لحاظ وفاداری به مولایش از نوشیدن آب امتناع کرد تا خود نیز همچون سیدالشهداء(ع) لب تشنه به استقبال شهادت برود، لذا می بینیم که به آموزگار وفا لقب گرفت.
 
  بر پایه همین گزارش این جانباز دفاع مقدس از ادب حضرت عباس(ع) که هیچ گاه به خود اجازه ندادند امام حسین(ع) را برادر خطاب نمایندمگر در لحظه شهادت، از جمله فضائل اخلاقی آن حضرت یاد کردند و افزودند : باور و ایمان والای علمدار کربلا و تعهد ایشان به ولایت باید سرمشق همه ما خصوصاً جانبازان عزیز قرار گیرد.
 
مدیرحوزه علمیه حضرت امام مهدی(عج)  دلاوری حضرت عباس(ع) در حماسه کربلا که با معرفت در راه دین وپشتیبانی از  امام عصر خود به اوج رسیدند را  از دیگر خصوصیات شخصیتی باب الحوائج توصیف کرد.202
 
 

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو