انگليس گردشگران روس را به سختي مي‌پذيرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14737
ساعت 09:49 چهارشنبه 15 تير 1390

به رغم اعداهاي مقامات انگليسي در صدور 15 روزه رواديد براي گردشگران روس، اين اقدام عملا صورت نپذيرفته و مشكلات عديده‌اي را براي گردشگران به وجود آورده است.

به گزارش بنا (bena) وبه نقل از راشا تودي،‌كنسولگري انگلستان در روسيه به رغم ادعاهاي خود در صدور دوهفته‌اي رواديد گردشگري براي شهروندان روس از انجام آن سرباز زده و دليل آن را ازدحام بيش از حد مراجعه‌كنندگان به دفتر كنسولگري اعلام كردند.

سازمان‌تورگردانان روسيه اعلام كرد:‌به دليل تاخير و بي‌توجهي مقامات انگليسي در صدور رواديد بسياري از گردشگران كه موفق به دريافت رودايد در اين مدت نشدند به ناچار مجبور به لغو تورهاي مسافرتي خود كه هزينه‌هاي آن را نيز پرداخت كرده بودند، شدند.

سفارت انگلستان در روسيه نيز تنها مشكل را افزايش روز افزون مراجعه كنندگان براي دريافت رواديد دانسته است. طبق گفته مسوول بخش صدور رواديد، برنامه‌هاي مدوني براي تحويل ترتيب داده شده كه برمبناي آن ساعت كار در اين بخش دو ساعت اضافه شده و تعداد كارمندان نيز بيشتر شده است اما نتيجه‌اي تاكنونبه دست نيامده است.

لازم به يادآوري است، طبق آمارهاي ارائه شده از سوي سفارت انگلستان، نزديك به 170 هزار گردشگر روس در سال 2010 به انگليس مسافرت كرده و درآمدي 307 ميليون دلاري براي صنعت گردشگري اين كشور به ارمغان آوردند.

109

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو