سرمايه‌گذاري 275 ميليون يورويي لهستان در صنعت گردشگري همايش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14716
ساعت 12:39 سه شنبه 14 تير 1390

سرمايه‌گذاري گسترده هتل‌هاي لهستان در برگزاري همايش‌ها و كنفرانس‌هاي بين‌المللي، اين كشور را به مقصد گردشگري همايش‌هاي جهان تبديل كرده است.

به گزارش بنا (bena) وبه نقل از تورزيم ريويو،‌روي‌آوردن هتلداران و فعالان گردشگري لهستان به حوزه‌هاي جديد گردشگري براي خروج از اوضاع اقتصادي بحران زده، آنان را بر آن داشت تا در بخش برگزاري همايش‌هاي بين المللي سرمايه‌گذاري كنند.

آمارهاي تقريبي به دست آمده از علاقمندي هتلداران به توسعه امكانات مرتبط با برگزاري همايش‌، نشان از سرمايه‌گذاري 275 ميليون يوريي لهستان در اين بخش طي شش ماه گذشته از سال 2011 مي‌دهد.

در بين مشتريان مراكز برگزاركننده همايش در لهستان مي‌توان اعضاي صنايع ثروتمند، بانك‌ها و شركت‌هاي داروسازي را به وفور مشاهده كرد، كه چنين فرصت‌هايي را براي تبليغ فعاليت‌هاي خود غنيمت مي‌شمارند.

هتل‌هاي دو يا سه ستاره نيز، در اين حوزه از درآمدهاي قابل توجهي برخوردار شده اند زيرا بسياري از شركت‌ها، تمايل زيادي به ولخرجي‌هاي حاشيه‌اي نداشته و به نوعي خود همايش و دستاوردهاي آن را به هزينه‌هاي سرسام آور وارائه سرويس‌هاي مجلل ترجيح مي‌دهند.

روي‌آوردن لهستان به گردشگري همايش‌ها، درحالي روبه افزايش است كه اين كشور به لطف ميزباني از بازي‌هاي يورو 2012، پيشنهادهاي فراواني از سوي صنايع ورزشي براي برپايي همايش دريافت كرده است.

109

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو