هواپيماهاي مسافربري سوييس بار بيشتري حمل مي‌كنند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14713
ساعت 11:43 سه شنبه 14 تير 1390


خطوط هوايي سوييس به منظور جذب بيشتر مسافر و تسهيل در جابه‌جايي بار آن‌ها، قوانين حمل بار در هواپيماهاي خود را تغيير خواهد داد.

به گزارش بنا (bena) وبه نقل از توريزم ريويو،‌ اين قانون كه به صورت رسمي از اول ماه آگوست به اجرا درخواهد آمد به مسافران در كلاس‌هاي مختلف پروازي، اجازه حمل بار با وزني به مراتب بيشتر از ميزان قبلي و به صورت رايگان خواهد داد.

براين اساس افرادي كه با بليت‌هاي معمولي مسافرت مي‌كنند مي‌توانند سه كيلو بيشتر از قبل بار حمل كرده و مسافران تجاري و فرست كلاس نيز از اين طرح برخوردار خواهند بود.

طبق اين طرح، وزن مجاز براي بار مسافران در بخش معمولي از 20 كيلو به 23 كيلو افزايش مي‌يابد كه اين ميزان براي هريك از كالاها در نظر گرفته شده است. مسافران تجاري نيز مجاز به حمل دو كالا با وزن 32 كيلو براي هريك خواهند بود و مسافران فرست كلاس نيز مي‌توانند سه كالا با وزن 32 كيلو براي هركدام را جابه‌جا كنند.

حمل چمدان‌هاي دستي در خطوط هوايي سوييس همچنان طبق قانون پيشين بوده كه حداكثر چمدان‌هايي با وزن 8 كيلو و با اندازه‌اي مشخص (55 در 40 در 20 سانتي‌متر) را شامل مي‌شود.

اين طرح كه به گفته مقامات خطوط هوايي سوييس، نقشي موثر در افزايش مسافران اين خطوط را به همراه خواهد داشت علاوه بر پروازهاي اروپايي، در تمام پروازهاي غير اروپايي نيز اجرا خواهد شد.

109



شناسه خبری: 14713

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو