تايلند اميدوار به جذب 19 ميليون گردشگر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14707
ساعت 09:42 سه شنبه 14 تير 1390

برگزاري آرام انتخابات عمومي در تايلند و در حالي كه حزب مخالف دولت سكان هدايت اين كشور را در دست خواهد گرفت،‌فعالان صنعت گردشگري اين كشور را به رشد اين صنعت در آينده اميدوار كرد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از بانكوك تايمز،‌كارشناسان گردشگري تايلند اعلام كردند، آينده گردشگري اين كشور كاملا روشن بوده و مي‌توان به هداف جذب 19 ميليون گردشگر تا پايان سال اميدوار بود.

خوشحالي اينروزهاي فعالان گردشگري تايلند در حالي است كه بخش گردشري اين كشور در هفته‌هاي منتهي به برگزاري انتخابات به شدت ملتهب شده و همگان در انتظار انتخاباتي آرام بودند. زيرا نا‌آرامي‌هاي انتخاباتي سال گذشته تايلند تاثير منفي بسيار زيادي بر صنعت گردشگري اين كشور وارد كرده بود.

از سويي ديگر، كشورهاي بسياري در روزهاي پيش از انتخابات، با صدور هشدارهاي مسافرتي، مانع از ورود شهروندان خود به اين كشور و يا خواستار تغيير برنامه‌هاي مسافرتي آن‌ها شده بودند. دعوت از گردشگران به اجتناب از اعتراضات سياسي و احتياط، روش ديگري از سياه نمايي كشورهاي غربي عليه تايلند بود.

كارشناسان با بيان اينكه، پس از گذشت سال‌ها اين كشور شاهد رفتاري باثبات در عرصه سياسي شد، آينده صنعت گردشگري تايلند را اميدوار كننده دانسته ومعتقدند، دست يابي به اهداف مورد نظر با توجه به آرمش به وجود آمده دور از دسترس نخواهد بود.

109

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو