واحد حراست و انتظامات چشم های بیدار هتل هستند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14688
ساعت 07:06 سه شنبه 14 تير 1390

مدیرعامل هتل پارسیان استقلال درجمع مدیریت و کارکنان واحد حراست این هتل با اشاره به جایگاه ویژه شغلی آنان به دلیل مواجه بودن با مسائل امنیتی و حفاظتی و همچنین برخورد مداوم با میهمانان، این بخش از کارکنان هتل را چشم های بیدار مجموعه توصیف کرد.
به گزارش بنا (bena) احمد مولوی با بیان این مطلب گفت: بدون شک منش و برخوردشما با میهمانان علاوه بر اینکه الگو و سرمشق سایر کارکنان می باشد همواره در خاطر میهمانان نیز به یادگار خواهد ماند. لذا باید تلاش کنید اثر بخشی مثبتی از خود برجای گذارید.
او در ادامه ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کارکنان واحد حراست و انتظامات این هتل و با اشاره به نقش امنیت در هتل ها و اماکن اقامتی گفت: نیروهای شاغل در واحدهای حراست و انتظامات یک مجموعه اقامتی و پذیرایی جایگاه بسزایی در ایجاد آرامش و امنیت میهمانان و باالطبع افزایش میزان رضایت مندی آنان دارند .
احمد مولوی افزود: امروزه درگزینش نیرو برای واحدهای حراست و انتظامات، بعد روانشناسی شخصیتی آنان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد زیرا لازمه ایجاد ارتباطات انسانی صحیح، تسلط نسبی به علم روانشناسی است.
او امنیت و آرامش را امتیاز ویژه مراکز اقامتی و پذیرایی دانست و گفت: اگر یک هتل از همه شرایط ایده آل برای ارائه خدمات به میهمانان برخوردار باشد اما از امنیت مطلوب بهره مند نباشد یقیناً قادر نخواهد بود رضایت مشتریان را جلب نماید و لذا در کوتاه مدت از فعالیت باز خواهد ایستاد.202

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو