جشنواره مجسمه‌هاي نمكي،‌چيني‌ها را به تايوان مي‌كشاند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14667
ساعت 10:01 دوشنبه 13 تير 1390

تايوان در نظر دارد با برگزاري جشنواره مجسمه‌هاي نمكي، علاقه گردشگران چيني را براي ورود به مناطق جنوبي اين كشور افزايش دهد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از فوكوس تايوان‌،‌‌دفتر گردشگري تايوان كه تحت نظر وزارت حمل و نقل اين كشور فعاليت مي‌كند در نظر دارد اين جشنواره را با كمك موزه نمك اين كشور در نخستين هفته ماه آگوست برپا كند.

به گفته مقامات دفتر گردشگري تايوان اين جشنواره كه در تاريخ ششم و هفتم ماه آگوست برپا خواهد شد، فرصتي را براي گردشگران به وجود خواهد آورد تا علاوه بر آشنايي با غداهاي محلي مناطق جنوبي تايوان، اطلاعات كاملي از تاريخچه صنعت نمك در اين كشور نيز به دست آورند.

از سوي ديگر دفتر گردشگري تايوان در حال فراهم كردن شرايطي براي همكاري با مقامات شهر «ينچنگ» معروف به «شهر نمكي» در چين است تا نمايشگاهي از مجسمه‌هاي نمكي را به صورت مشترك در اين شهر در سال آينده برپا كند.

تايواني‌ها اميدوارند، طرح و برگزاري چنين برنامه‌ها و جشنواره‌‌هايي در آينده، منجر به بالا رفتن سطح آگاهي شهروندان دو كشور از تاريخ كشورها شده و به اشتياق آن‌ها براي مسافرت مي‌افزايد.

صنعت توليد نمك در مناطق ساحلي جنوب غربي تايوان تاريخي 300 ساله دارد اما توليد اين محصول به دليل هزينه‌هاي بالاي آن در سال 2001 متوقف شد.
109

شناسه خبری: 14667

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو