مدیر عامل هتل پارسیان استقلال ادب و رفتار کارکنان را ضامن موفقیت یک هتل دانست و گفت: الگوی رفتار در صنعت هتلداری نقش بسیار ممتازی دارد.
به گزارش بنا (bena) احمد مولوی در ادامه شرط موفقیت در صنعت هتلداری را به تجربه ، قدرت ابتکار ، دلسوزی و صداقت پرسنل در ارائه خدمات مرتبط دانست و افزود: آنچه در خاطر و ذهن میهمان نقش می بندد رفتار سازمانی پرسنل است نه نحوه ارائه غذا و یا چیدمان اتاق ، هر چند رعایت ضوابط استاندارد هتلداری در چگونگی ارائه خدمات به میهمانان هم الزامی است.مهارت های تکنیکی به خودی خود برای جلب رضایت مشتری کافی نیست بلکه بایستی مهارت ها با احساسات میهمان نوازی ، خوشروئی و مردم دوستی توام باشد تا با تلفیق فن ،صداقت و متانت رضا یت میهمان تامین شود.
مدیر عامل هتل 5 ستاره پارسیان استقلال ضمن تاکید براستاندارد سازی رفتار سازمانی کارکنان و ضرورت ارائه آموزش های کاربردی در این راستا ، خاطر نشان ساخت : یک میهمان به محض ورود به هتل با رفتار پرسنل روبرو می شود و لذا رفتار و طرز برخورد صحیح و مودبانه کارکنان با میهمانان ، بسیاری از کمبود های هتل را نزد مشتری پوشش می دهد.
او با اعلام اینکه هتلداری یک فعالیت گروهی و تیمی است افزود: اگر این احساس مشترک در کارکنان ایجاد شود که همه یک هدف و وظیفه واحد دارند و آن جلب رضایت مشتری است قطع یقین تمام تلاشها در راستای نیل به این هدف مشترک انجام خواهد شد .
مولوی افزود: تکروی در ارائه خدمات به میهمانان از سوی کارکنان هتل حتی با رعایت دقیق استاندارد های روز صنعت هتلداری مطوب نیست ، لذا تمام تلاش ما در هتل پارسیان استقلال فراهم کردن بستر های لازم برای اجرای تفکر کار گروهی در جهت دست یابی به اهداف سازمانی که افزایش میزان رضایت مندی مشتری است معطوف شده است.
گفتنی است که هتل پارسیان استقلال تهران با 550 باب اتاق و سوئیت ، 7 رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی ، سالن های متعدد برگزاری اجتماعات شغلی و خانوادگی با ظرفیت های متفاوت و تنوع خدمات رفاهی و تجاری بزرگترین هتل کشور و باالطبع زنجیره هتلهای پارسیان بشمار می آید.
202