برگزاری جشن های بزرگ مبعث و شعبانیه در منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14441
ساعت 11:02 يکشنبه 5 تير 1390

همزمان با اعیاد بزرگ مسلمین و به منظور گرامیداشت این ایام و شادابی شهروندان چابهاری و ترغیب و جذب گردشگران جشن های بزرگ مبعث و شعبانیه در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

به گزارش بنا (bena)رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار با اعلام این خبر تصریح کرد : این جشن ها با حضور هنرمندان صداو سیما همراه با برنامه های شاد، مفرح و هیجان انگیز و همچنین برنامه های بومی و محلی در منطقه آزاد چابهار برگزار می‏شود.

سعید رحیمی تصریح کرد : یکی از برنامه ها و رسالت های سازمان منطقه آزاد چابهار انجام اقدامات فرهنگی است ضمن اینکه با اجرای برنامه ها و فراهم کردن انگیزه جهت انجام سفر و بهره مندی از امکانات و جذابیت های چابهار به گردشگران و اهالی استان این برنامه ها یکی از راه های کمک به آنها جهت پر کردن اوقات فراغت و بهانه سفر به منطقه آزاد چابهار است.

برپایه همین گزارش مسابقه نقاشی کودکان، اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، برپایی موسیقی سنتی بلوچی توسط گروههای موسیقی بومی و حضور هنرمندان مطرح صدا و سیما ، قرعه کشی و اهدای جوایز و غیره ... است.
شایان ذکر است جشنواره تابستانی چابهار از دهم شهریور ماه لغایت دهم مهرماه با تسهیلات مناسبی از جمله: تخفیف در مکان های اقامتی و سایر امکانات گردشگری و فروش فوق العاده در مراکز خرید و اجرای برنامه های تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار می گردد و این اقدامات از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام خواهد شد تا این جشنواره از استقبال خوبی همچون سنوات گذشته برخوردار شود.

202

شناسه خبری: 14441

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو