آژير اشتباه، فرودگاهي در تركيه را به آشوب كشيد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14436
ساعت 09:23 يکشنبه 5 تير 1390

به دليل به صدا درآمدن اشتباه آژير حريق هواپيماي روسيه‌اي در يكي از فرودگاه تركيه، مسافران ساعت‌ها در سالن فرودگاه سرگردان بودند.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از ريانووستي، به صدا درآمدن آژير حريق در قسمت بار هواپيماي «توپولوف 204 بال قرمز» روسي، باعث توقف پرواز آن از فرودگاه آنتاليا و خروج ناگهاني مسافران به سمت سالن انتظار فرودگاه شد.

« سرگي ايژولسكي»، سخنگوي آژانس حمل و نقل هوايي فدراسيون روسيه با بيان اينكه هيج مسافري در حين خروج آسيب جدي نديده است افزود:‌ پس از به صدا درآمدن آژير خطر هواپيما متوقف شد و خدمه اقدام به خروج فوري مسافران كردند.

اما به گفته منبعي از سازمان گردشگري تركيه، خروج مسافران از هواپيما، خالي از اشكال نبوده و برخي از مسافران در هنگام بيرون رفتن به دليل ازدحام بيش از حد جمعيت آسيب‌هايي سطحي را متحمل شدند.

«سرگي ايژلوسكي» ادامه داد :‌ تخليه مسافران از هواپيما و سرگرداني چند ساعته آن‌ها در فرودگاه تنها به دليل به صدا درآمدن اشتباه آژير حريق در بخش بار هواپيما بود.

اين اتفاق درحالي رخ داد كه در فاصله‌اي كمتر از 12 ساعت، رويدادي مشابه براي هواپيمايي با همين مدل در فرودگاه شهر «سامارا» در روسيه به وقوع پيوسته بود.
109‌

شناسه خبری: 14436

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو