سازمان گردشگري گوا در هند با ارائه سامانه ارائه خدمات پيامكي گردشگري سعي در جذب بيشتر گردشگر به اين منطقه دارد.
به گزارش بنا (bena) و به نقل از اينديان نيوز، براساس اين سامانه اطلاع رساني جديد، مراكز گردشگري و فرهنگي، پايگاههاي نظامي، جاذبههاي ساحلي، مناطق باستاني و مذهبي، آبشارها و ديگر اماكن تفريحي گوا از طريق پيامكهاي تلفني در اختيار گردشگران قرار ميگيرند.
علاوه بر آن سازمان گردشگري گوا در تعاملي مشترك با تعاوني اطلاع رساني الترونيكي گوا (ITGL)، برنامه همراه داخلي گردشگري راه اندازي كرده كه به وسيله آن راهها و شيوههاي نويني از ارائه اطلاعات را در اختيار گردشگران قرار ميدهد.
به گفته رييس سازمان گردشگري گوا، شيوهها و راهكارهاي تازهاي نيز صورت گرفته تا گردشگران دسترسي آسانتري به مهمترين جاذبههاي گردشگري منطقه داشته باشند كه از آن جمله ميتوان به كد گزاري برخي از مناطق مهم اشاره كرد.
«سواپنيل ناييك» افزود: جاذبهها و اماكني كه براي گردشگران از اهميت بيشتري برخوردارند با كدهاي رمزي ويژهاي مشخص شده و از طريق پيامك در اختيار آنها قرار خواهند گرفت.
109