برگزاری تور آشناسازی جامعه تورگردانان ایران با منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14401
ساعت 08:36 شنبه 4 تير 1390

تور آشناسازي جامعه تورگردانان ايران با هدف قرار گرفتن منطقه آزاد ارس در ميان مقاصد سفر گردشگران خارجي و داخلی در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

به گزارش بنا (bena) معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر گفت: در اين تور، 30 مدير از آژانس‌هاي واردكننده‌ي گردشگران خارجي حضور مي‌يابند و درباره‌ي چگونگي جذب گردشگر خارجي به ارس تبادل نظر می شود.

عادل نجف زاده افزود: در اين تور سه روزه ، ضمن معرفي جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي، اماکن گردشگری و توانمندیهای منطقه آزاد ارس در حوزه گردشگری نشستي نيز در سازمان منطقه‌ي آزاد ارس درباره‌ي نحوه‌ي همكاري براي راه‌اندازي تورهاي گردشگري در اين منطقه برگزار مي‌شود.

او ادامه داد:پس از برگزاری این تور در ادامه نيز اين تور آشناسازی برای اعضاي كانون سراسري انجمن‌هاي صنفي دفاتر خدمات مسافرتي كشور برگزار می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس همچنین از افتتاح هتل چهار ستاره‌ در این منطقه در ماه آتی خبر داد و گفت: اقامتگاه‌هاي پارك كوهستان و مهمانسراي جهانگردی و مهمانسرای سازمان منطقه‌ي آزاد ارس از جمله امکانات اقامتی در منطقه هستند و با تامین امکانات جدید مشکلی از نظر اقامت در منطقه‌ي آزاد ارس وجود ندارد.

او افزود: منطقه آزاد ارس با داشتن دو اثر تاريخي و طبيعي ثبت جهاني‌شده، يعني كليساي سنت استپانوس و ذخيره گاه بيوسفر جنگل‌هاي ارسباران براي گردشگران خارجي جذاب خواهد بود.

202

شناسه خبری: 14401

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو