کمیته بازاریابی هتل استقلال تشکیل شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14399
ساعت 08:24 شنبه 4 تير 1390

کمیته بازاریابی و فروش هتل 5 ستاره هتل پارسیان استقلال با هدف برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات کارشناسی در راستای چگونگی معرفی بهتر خدمات هتل به مخاطبان در طیف های گسترده، توسعه بازارو باالطبع جذب بیشتر مشتری تشکیل شد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومی هتل پارسیان استقلال در اولین نشست اعضای این کمیته که به ریاست احمد مولوی ، مدیر عامل هتل برگزار شد.

او بر تلاش مضاعف اعضاء به منظور تدوین استراتژی بازاریابی هتل با هدف معرفی قابلیت های کم نظیر مجموعه به صنوف مختلف تاکید کرد و افزود: لازمه حضور در عرصه رقابت ، توسعه بازار و ایجاد تنوع در خدمات است که تحقق این هدف با اتخاذ شیوه های علمی و کارشناسی بازاریابی البته با اطلاع رسانی صحیح نتیجه خواهد بود.

مولوی تصریح کرد : بازاریابی تنها تولید و توزیع بروشور و اقلام مشابه تبلیغاتی ، درج آگهی در جرائد و رسانه ها یا حضور در نمایشگاهها و جشنواره ها نیست بلکه احترام به مشتری با ارائه خدمات با کیفیت ، تلاش در جهت وفادار کردن میهمانان ، ایجاد تنوع در خدمات ، اهتمام ویژه به پیگیری نظرات پیشنهادی و انتقادی مسافران و حفظ ارتباط با آنان از جمله شاخص های بازاریابی مدرن بشمار می آید.

او در خاتمه استفاده بهتر از منابع ، شناخت فرصت ها ، تقویت روحیه جمعی ، تثبیت هویت سازمانی و کمک به سازمان در دست یابی اهداف را از جمله مزایای یک طرح بازاریابی هدفمند دانست و گفت : انتظار دارم اعضای کمیته بازاریابی هتل استقلال با فعالیت کارشناسی در این مسیر، بهترین دست آورد را برای هتل پیش بینی کند.

گفتنی است که اعضای کمیته بازار یابی و فروش هتل پارسیان استقلال که ریاست آن را آقای احمد مولوی مدیر عامل هتل برعهده دارد،عبارتند از: مهدی ناموری آذر مدیر امور مالی ، محمد نادعلیان ،مدیر امور اقامتی ، ناصر عبد الله زاده، رییس روابط عمومی و خانم کاظمی زاد، مدیر بازاریابی و فروش.

202

شناسه خبری: 14399

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو