آمريكا ميادين جنگي را به جاذبه گردشگري تبديل مي‌كند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14376
ساعت 08:06 پنج‌شنبه 2 تير 1390

ميادين نبرد جنگ‌هاي داخلي در يكي از ايالت‌هاي آمريكا، تبديل به جاذبه‌هاي جديد گردشگري براي معرفي تاريخ قديم اين كشور خواهند شد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از ايزي دستينيشن بلاگ، سازمان گردشگري ايالت «ميسوري» آمريكا در صد و پنجاهمين سالگرد جنگ داخلي اين ايالت، ميادين نبرد برجاي مانده از اين جنگ‌ها را به مناطق و جاذبه‌هاي تفريحي و گردشگري تبديل مي‌كند.

اگرچه رييس سازمان گردشگري ايالت «ميسوري» تغيير ذائقه گردشگران به سمت چنين مناطقي را كاري دشوار قلمداد كرده‌اند اما ايالت‌هاي ديگري همچون «ويرجيانا» و «تنسي» از مدت‌ها پيش، اقدام به درآمدزايي از چنين مناطقي كرده اند.

بيش از هزار ميدان نبرد متعلق به جنگ‌هاي داخلي آمريكا در ايالت «ميسوري» وجود داشته و سازمان گردشگري اين ايالت با انتشار آگهي‌هاي متنوع در سايت‌هاي اينترنتي و رسانه‌هاي مكتوب، فعاليت گسترده‌اي براي جذب گردشگر انجام داده اند.

20 ايالت تاكنون با بازسازي ميادين نبرد خود، موفق به جذب گردشگر شده از اينرو فعالان گردشگري «ميسوري» اميدوراند،‌راه اندازي اين مركز، موفقيت بيشتري نسبت به ديگر مناطق براي جذب گردشگر داشته باشد.

به گفته مقامات سازمان گردشگري ايالت «ميسوري» مهم‌ترين هدف از انجام اين كار معرفي نقش ويژه اين ايالت در جنگ‌هاي داخلي آمريكا بوده است.

109

شناسه خبری: 14376

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو