ايتاليا به فكر جذب بازارهاي جديد گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14364
ساعت 11:18 چهارشنبه 1 تير 1390

ايتاليا با دعوت از هنرمندان چهار كشور در حال توسعه هند، برزيل، چين و روسيه، در صدد معرفي جاذبه‌هاي گردشگري خود در بازارهاي جديد است.

به گزارش بنا (bena) وبه نقل از تراوب بيز مونيتور،‌ در اين پروژه تبليغاتي كه توسط سازمان ملي گردشگري ايتاليا و با موضوع « ايتاليا را به وسيله هنرمندان خارجي ببينيد» اجرا شده است، هنرمنداني از كشورهاي عضو «بريك» با خلق آثاري ملهم از تجربه حضور خود در ايتاليا،‌ به معرفي جاذبه‌هاي گردشگري اين كشور مي‌پردازند.

براساس اين پروژه، 30 هنرمند از كشورهاي «روسيه»،‌ »برزيل» و «چين» كه همگي توسط سازمان ملي گردشگري ايتاليا انتخاب شده بودند، سفري 10 روزه به اين كشور داشتند تا پس از آن آثار خود را در نمايشگاه‌ها و رويدادهايي كه در اين چهار كشور برگزار مي‌شود به منظور معرفي جاذبه‌هاي فرهنگي و گردشگري ايتاليا به تصوير بكشند.

علاوه بر آن گروهي 10 نفره از هنرمندان هندي نيز سفري 15 روزه را به ايتاليا كه از 20 ژوئن شروع شده و تا 14 جولاي ادامه خواهد داشت آغاز كرده‌اند تا همچون ديگر هنرمندان تجربيات مسافرتي خود در اين كشور را براي گردشگران هندي به تصوير بكشند.

در اين نمايشگاه‌ها فعالان اصلي صنعت گردشگري همچون تورگردانان و سازمان‌هاي گردشگري، نمايندگاني از سطوح بالاي دانشگاهي و غير دانشگاهي همچون كارآفرنيان،‌ نظريه‌پردازان و نمايندگاني از موسسات محلي و رسانه حضور داشته و طي برگزاري نشست و جلساتي به معرفي محصولات گردشگري ايتاليايي خواهند پرداخت.

بنابه اعلام سازمان ملي گردشگري ايتاليا، سه نمايشگاه در شهرهاي مهم چهار كشور مذكور برگزار مي‌شود كه به واسطه آن گردشگران مي‌توانند از جاذبه‌هاي مهم گردشگري اين كشور همچون، «دريا»،‌ «شهرهاي هنري»، «طبيعت»، «كوهستان‌ها»،‌ »درياچه‌ها»، «چشمه‌هاي آب گرم»، «فعاليت‌هاي تفريحي»، «اماكن مذهبي» و «مراكز برگزاري كنفرانس» ديدن كنند.
109

شناسه خبری: 14364

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو