گردشگري مكزيك از آمريكا جدا مي‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14335
ساعت 12:22 سه شنبه 31 خرداد 1390

مكزيك در نظر دارد با كاهش وابستگي خود به آمريكا در حوزه گردشگري، بازارهاي تازه‌اي را در اروپا و آمريكاي لاتين به دست آورد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از تراول ديلي نيوز، وزارت گردشگري مكزيك اميدوار است با راه اندازي مسيرهاي پروازي جديد به كشورهاي اروپايي و به ويژه آمريكاي لاتين، نياز خود را از گردشگران همسايه شمالي كاهش دهد.

براساس گزارش‌هاي وزارت گردشگري مكزيك، خطوط هوايي جديدي همچون «ويرجين آتلانتيك»،‌ »ايرومكزيكو»، «خط هوايي اسپانيا»، «اير اروپا»،‌ »خط هوايي TAMبرزيل» و چند شركت ديگر در فصل تابستان پروازهاي جديدي به مكزيك خواهند داشت.

وزير گردشگري مكزيك خاطرنشان كرد:‌ طي چند سال اخير اين كشور تلاش زيادي براي كاهش وابستگي خود از گردشگران آمريكايي كرده است زيرا لطمات فراواني از ناحيه هشدارهاي مسافرتي آمريكا و كاهش مسافران اين كشور به صنعت گردشگري مكزيك وارد شده است.

او خاطر نشان كرد:‌ به تازگي و در پاسخ به هشدار مسافرتي جديد آمريكا، دولت مكزيك تمام اينگونه ادعاها را بي‌اساس دانسته و از امن بودن جاذبه‌هاي گردشگري اين كشور براي مسافران و گردشگران خبر داده است.

اگرچه اهم توجه مقامات مكزيكي، جذب بازارهاي اروپايي و آمريكاي لاتين است اما مي‌توان نشانه‌هايي از علاقه مقامات گردشگري اين كشور به جذب گردشگران هندي و چيني نيز ديد.
109

شناسه خبری: 14335

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو