راهكارجديد ايرلند براي تقويت درآمد گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14209
ساعت 09:18 شنبه 28 خرداد 1390

دولت ايرلند جنوبي اميدوار است با راه اندازي سيستم اينترنت بي‌سيم در مناطق توريستي خود زمينه ورود حداكثري گردشگران به اين كشور و كسب درآمد بيشتر را فراهم كند.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از آيريش تايمز،‌ كارشناسان معتقدند، راه اندازي سيستم اينترنت بي‌سيم در مناطق مختلف گردشگري، اين امكان را براي گردشگرا فراهم خواهد كرد تا عكس‌هاي اين جاذبه‌ها را به صورت آنلاين در صفحات شبكه‌هاي اجتماعي خود قرار داده و مبلغي براي گردشگري اين كشور باشند.

«كاترين نون»، نماينده مجلس ايرلند جنوبي معتقد است: راه اندازي اينترنت در باجه‌هاي بليت يا رستوران‌هاي بين‌راهي در مناطق مختلف و ارائه آن‌ها با قيمت‌هايي بسيار ارزان، مي‌تواند بازتاب و استقبال چشمگيري از سوي گردشگران به همراه داشته باشد.

به گفته اين مقام مسوول ايرلندي، اين كشور از زيبايي‌هاي طبيعي و معماري‌هاي قديمي متعددي برخوردار بوده و ادغام سنت و مدرنيته مي‌تواند نقشي اساسي را در توسعه صنعت گردشگري آن ايفا كند.

كشور ايرلند داراي بيش از 100 منطقه باستاني، جاذبه‌هاي تفريحي طبيعي و مصنوعي است كه هيچ‌كدام، مجهز به سيستم اينترنت بي‌سيم نبوده و هيچ طرح و برنامه‌اي نيز براي ايجاد چنين فضايي در اين مناطق ارائه نشده است.

«كاترين مون» معتقد است راه اندازي چنين امكاناتي در مناطق تفريحي اين كشرو نياز به سرمايه‌گذاري چنداني نداشته و مي‌توان با حداقل هزينه بيشترين سود را از صنعت گردشگري به دست آورد.
109

شناسه خبری: 14209

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو