توسکا در نمايشگاه بازار سفر تهران شگفتي آفريد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14099
ساعت 07:28 دوشنبه 23 خرداد 1390

مؤسسه اعتباري توسعه با حضور در دومين نمايش گاه بازار سفر تهران و معرفي کارت هاي ارزي توسکا نظر بسياري از کارشناسان و دست اندر کاران حوزه سفر و گردش گري را به خود جلب کرد.

به گزارش بنا (bena) در دومين جشنواره بين المللي گردشگري و بازار سفر با هدف معرفي قابليت هاي فراوان خود در عرصه بانک داري، خصوصاً آشنايي هرچه بيش تر جامعه با ويژگي هاي کارت هديه ارزي (توسکا) ، شرکت کرد .
بازديد کنندگان که از رويارويي با اين خدمات نوين سيستم بانکي هيجان زده و خرسند بودند جملگي از ابداع اين نوآوري ابراز رضايت کرده و توسکا را به عنوان خدمتي که مدت ها نياز به آن در سفرهاي خارج از کشور و حتي خريد هاي اينترنتي ضرورت آن احساس مي شد ، مورد استقبال قرار دادند .

وضعيت سرويس دهي در 5 قاره جهان از ديگر نکاتي بود که به گفته بسياري از حاضران در غرفه وجه تمايز و امتياز مناسبي براي اين کارت محسوب مي شود.

انبوهي از بازديد کنندگان نيز که نياز فراواني به اين ابزار بين المللي داشتند با تکميل فرم هاي درخواست کارت توسکا گوي سبقت را از سايرين ربودند تا در فرصت مقتضي و حضور در شعب مؤسسه و تکميل مدارک مورد نياز در اسرع وقت توسعه کارت ارزي دريافت کردند.

مستخدمين حسيني، مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه، اين جشنواره را فرصتي براي معرفي هرچه بيش تر خدمات ارزي مؤسسه ارزيابي و تصريح کرد : عرضه خدمات ارزي بين المللي با ارائه کارت هاي ارزي توسکا راه کار موثري است تا فعالين اقتصادي کشور و تمام مشتريان سيستم بانکي از دغدغه هميشگي نقل و انتقال پول در عرصه بين المللي فارغ شوند و اين خدمت نيز توسط مؤسسه ي اعتباري توسعه و براي اولين بار در نظام بانکي کشور ارائه شده است.

گفتني است کارت هديه ارزي (توسکا) بدون هيچ محدوديت زماني و با مبالغ مختلف قابل ارائه به متقاضيان است و مسافران، دانشجويان، تجار و ....... مي توانند با مراجعه در هريک از شعبه مؤسسه اعتباري توسعه در سراسر کشور، اين کارت را دريافت و به ميزان دل خواه شارژ و در سراسر دنيا استفاده کنند.

شايان ذکر است کارت هاي اعتباري ارزي توسکا ، خدمت نوين ديگري است که مشتريان خوش حساب مي توانند از آن بهره برداري کنند .

202

شناسه خبری: 14099

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو