رضایت مشتری ضامن برگشت سرمایه است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14047
ساعت 05:16 يکشنبه 22 خرداد 1390

سازمان مشتری مدار سازمانی است که هدف آن تأمین نیازهای مشتریان در بالاترین درجه باشد چرا که رضایت مشتری را سرمایه خود و ضامن برگشت سرمایه سازمان می داند.

مدیرعامل هتل پارسیان استقلال ضمن اعلام مطلب فوق ، ملاک واقعی ارزش یک شرکت را از نظر جامعه و صاحبان آن رضایت مشتری دانست و گفتگو با خبرنگار بنا (bena) اظهار داشت: بدون این امتیاز هیچ شرکت و یا فعالیتی نمی تواند ادامه حیات دهد و ایجاد شغل نماید و یا اینکه زندگی کسانی را که در آن کار می کنند و به مردم خدمت ارائه می دهند تأمین نمایند.

احمد مولوی در ادامه گفت: یک سازمان مشتری مدار بدون ارتباط مناسب با مشتریان خود نمی تواند موفقیتی حاصل کند و در دنیای امروز که دنیای کیفیت محور مشتری مدار است، مشتری هدف کار و مشتری گرایی زیربنای کلیه فعالیت های تجاری و اقتصادی بشمار می آید.

او خاطرنشان ساخت: یک سازمان موفق برای دستیابی به اهداف آرمانی خود در راستای مشتری مداری چاره ای جز جذب کارکنان مشتری مدار که ویژگی های بارز ارتباطات انسانی را در رفتار خود لحاظ کرده باشند ندارد.

مدیر عامل هتل پارسیان استقلال در پایان گفت: ارتباطات موثر بین کارکنان سازمان ضامن کیفیت مطلوب خدمات است، لذا در هتل پارسیان استقلال علاوه بر بسترسازی جهت مشارکت پرسنل در ساختار مدیریتی و اداره هتل از طریق اجرای نظام پیشنهادها، که غیر مستقیم ارتباطات بین کارکنان را تسهیل می سازد، در تلاش هستیم با تقویت ارتباطات درون سازمانی ضمن ایجاد ارتباط موثر بین کاکنان به آنچه که سیاست ما در ارائه خدمات با کیفیت به میهمانان است نائل شویم.

202

شناسه خبری: 14047

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو