اسپانيا به دنبال بازار گردشگري آمريكاي لاتين

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13995
ساعت 06:42 پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

دو كشور اسپانيا و اكوادور با امضاي تفاهم نامه‌اي مشترك، روابط گردشگري خود را توسعه خواهند داد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از شينهوا، اين تفاهم نامه كه اعتباري پنج ساله دارد زمينه‌هاي مختلفي از جمله تبادل اطلاعات در حوزه توسعه گردشگري پايدار، نوآوري‌هاي فناوري گردشگري، آمار گردشگري، بازاريابي، بهره‌گيري از شبكه‌هاي اجتماعي، آموزش فردي و چگونگي جذب گردشگر را در بر خواهد مي‌گيرد.

به گفته وزير گردشگري اكوادور، دو كشور همچنين علاقمند به توسعه روابط گردشگري خود در قالب برگزاري رويدادهايي همچون برپايي «هفته فرهنگي اكوادور در اسپانيا» يا «هفته فرهنگي اسپانيا در اكوادور» هستند.

اسپانيا نيز كه اين روزها به واسطه درگيري‌هاي به وجود آمده در كشورهاي آفريقايي حاشيه درياي مديترانه، دوران تازه‌اي از شكوه گردشگري خود را آغاز كرده، اميد زيادي به جذب گردشگران اكوادوري و كسب بازاري جديد در آمريكاي لاتين دارد.

بايد گفت اسپانيا چهارمين منبع ورود گردشگر به اكوادور محسوب شده و با ثبت اعزام 59 هزار گردشگر به اين كشور در سال گذشته سهم عمده‌اي در رشد صنعت گردشگري اكوادور داشته است.

109

شناسه خبری: 13995

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو