اسپانيا به دنبال بازار گردشگري آمريكاي لاتين

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13995
ساعت 06:42 پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

دو كشور اسپانيا و اكوادور با امضاي تفاهم نامه‌اي مشترك، روابط گردشگري خود را توسعه خواهند داد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از شينهوا، اين تفاهم نامه كه اعتباري پنج ساله دارد زمينه‌هاي مختلفي از جمله تبادل اطلاعات در حوزه توسعه گردشگري پايدار، نوآوري‌هاي فناوري گردشگري، آمار گردشگري، بازاريابي، بهره‌گيري از شبكه‌هاي اجتماعي، آموزش فردي و چگونگي جذب گردشگر را در بر خواهد مي‌گيرد.

به گفته وزير گردشگري اكوادور، دو كشور همچنين علاقمند به توسعه روابط گردشگري خود در قالب برگزاري رويدادهايي همچون برپايي «هفته فرهنگي اكوادور در اسپانيا» يا «هفته فرهنگي اسپانيا در اكوادور» هستند.

اسپانيا نيز كه اين روزها به واسطه درگيري‌هاي به وجود آمده در كشورهاي آفريقايي حاشيه درياي مديترانه، دوران تازه‌اي از شكوه گردشگري خود را آغاز كرده، اميد زيادي به جذب گردشگران اكوادوري و كسب بازاري جديد در آمريكاي لاتين دارد.

بايد گفت اسپانيا چهارمين منبع ورود گردشگر به اكوادور محسوب شده و با ثبت اعزام 59 هزار گردشگر به اين كشور در سال گذشته سهم عمده‌اي در رشد صنعت گردشگري اكوادور داشته است.

109

شناسه خبری: 13995

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري