اسپانيا به دنبال بازار گردشگري آمريكاي لاتين

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13995
ساعت 06:42 پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

دو كشور اسپانيا و اكوادور با امضاي تفاهم نامه‌اي مشترك، روابط گردشگري خود را توسعه خواهند داد.

به گزارش بنا (bena) و به نقل از شينهوا، اين تفاهم نامه كه اعتباري پنج ساله دارد زمينه‌هاي مختلفي از جمله تبادل اطلاعات در حوزه توسعه گردشگري پايدار، نوآوري‌هاي فناوري گردشگري، آمار گردشگري، بازاريابي، بهره‌گيري از شبكه‌هاي اجتماعي، آموزش فردي و چگونگي جذب گردشگر را در بر خواهد مي‌گيرد.

به گفته وزير گردشگري اكوادور، دو كشور همچنين علاقمند به توسعه روابط گردشگري خود در قالب برگزاري رويدادهايي همچون برپايي «هفته فرهنگي اكوادور در اسپانيا» يا «هفته فرهنگي اسپانيا در اكوادور» هستند.

اسپانيا نيز كه اين روزها به واسطه درگيري‌هاي به وجود آمده در كشورهاي آفريقايي حاشيه درياي مديترانه، دوران تازه‌اي از شكوه گردشگري خود را آغاز كرده، اميد زيادي به جذب گردشگران اكوادوري و كسب بازاري جديد در آمريكاي لاتين دارد.

بايد گفت اسپانيا چهارمين منبع ورود گردشگر به اكوادور محسوب شده و با ثبت اعزام 59 هزار گردشگر به اين كشور در سال گذشته سهم عمده‌اي در رشد صنعت گردشگري اكوادور داشته است.

109

شناسه خبری: 13995

آخرین اخبار

ارتقای مهارت‌های نیروی انسانی از لوازم ضروری ارتقای بهره‌وری است/ نباید بی‌جهت برای مردم محدودیت ایجاد کرد
نمایشگاه «کیش‌اکسپو» بستری برای گسترش همکاری‌های اقتصادی تا افق 2035 است
آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کیش اکسپو 2025 با تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی
برگزاری نشست کمیته ماده 3 با محوریت تمدید مهلت واردات در جزیره کیش
حضور منطقه آزاد قشم در ویترین پژوهش و فناوری هرمزگان با محوریت نوآوری دریایی

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
نقش بی‌بدیل شلمچه در پیوند اقتصاد انرژی ایران و عراق
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟