لینک کوتاه: freena.ir/detail/13956
ساعت 07:25
چهارشنبه 18 خرداد 1390
استانداردهای خدمات تجاری در هتل پارسیان استقلال توسط تیم استاندارد سازی واحد طرح و توسعه تدوین می شود.
به گزارش بنا (bena) تیم استاندارد سازی واحد طرح و توسعه هتل پارسیان استقلال، در راستای فرایند اجرایی پروژه استانداردسازی خدمات این هتل از سال ۸۹ اقدام به تهیه و تدوین استانداردهای روز صنعت هتلداری برای بخشهای مختلف هتل از جمله آنها میتواند به تهیه استاندارد بخش خدمات تجاری (Business Center) ویژه هتلهای ۵ ستاره کرد.
در این استاندارد که بصورت جزوه آموزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده و جهت بهره برداری در اختیار بخش خدمات تجاری از واحدهای زیر مجموعه اموراقامتی هتل قرار گرفته است به مباحث مختلفی از جمله آراستگی ظاهری پرسنل و رفتار سازمانی آنها، نگرش پرسنل، میهمان نوازی و اصول و قوانین راهنمایی میهمانان، ساعات کاری و تنوع خدمات اشاره شده است که از ضروریات بخش مذکور است.
گفتنی است با توجه به توسعه تکنولوژی ارتباطات و استفاده از فناوریهای پیشرفته در این عرصه و از طرفی ترکیب میهمانان هتل پارسیان استقلال که غالباً استفاده کنندگان از این خدمات هستند بخش خدمات تجاری (Business Center) از جایگاه بسزایی در هتل برخوردار است که خوشبختانه با تهیه استاندارد مربوطه و اجرایی شدن آن، شاهد ارتقاء کیفیت خدمات هتل و در نتیجه میزان رضایتمندی مشتریان است.
تبادل اطلاعات تجاری از طریق پست الکترونیکی، فکس و مکالمه تصویری از طریق اینترنت با استفاده از Web com از جمله خدمات بخش بیزینس سنتر است.
202